فرمانده سپاه دهگلان خبر داد:

اعزام ۸۲ دانش آموز دهگلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه دهگلان از اعزام ۸۲ دانش آموز این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۴۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیبج از کردستان، سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از اعزام ۸۲ نفر دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه دهگلان گفت: این کاروان‌ها با هدف گسترش فرهنگ معارف دینی و ارزش‌های انقلاب، راهی منطقه جنوب کشور شده‌اند.

وی افزود: نسل جدید سرمایه‌هایی هستند که رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند و همین امر باعث شده تا با برنامه ریزی دقیق و مستمر، اعزام آنان به مناطق جنگی برای آشنایی با فضای عملیاتی که نقش مهمی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان دارد فراهم شود.

حیدری در ادامه گفت: این اردو یک اردوی کاملا فرهنگی و تربیتی است و دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس ازمناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس، راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی به شمار می‌آید و به همت مسئولان هر ساله از نظر کمی و کیفی غنی‌تر می‌شود و این نشان می‌دهد که دفاع مقدس هنوز به پایان نرسیده و در دفاع از مرز‌های فرهنگی باید نیرو‌های ارزشی را پرورش دهیم.

حیدری گفت: با این کار فرهنگی در سال‌های گذشته نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد شده و امروز نیز باید آن را ادامه دهیم و فرزندانمان را با ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

فرمانده سپاه دهگلان گفت: این کاروان ۸۲ نفره به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند نمود.

انتهی پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار