مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز فضای مجازی تبدیل به صحنه نبرد و یورش دشمن به زیر ساخت های اجتماعی، فرهنگی و دینی ما شده است، گفت: جشنواره رسانه‌ای یکی از بسترهای مناسب برای پرورش افسران جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۶۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

حسن موحد مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار بسیج رسانه استان، اظهار داشت: امروز ما در معرض شدیدترین حملات ضد فرهنگی دشمنان اسلام، در فضای مجازی هستیم که در این زمینه باید احاد مختلف مردم هوشیارانه و با تمام توان خود به مقابله با توطئه های دشمنان در فضای مجازی بپردازند.

 

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره به اقشار مختلف مردم به ویژه فعالان عرصه فرهنگی توصیه کرده اند که در راستای تهاجم فرهنگی دشمنان، افسران جنگ نرم باشند.

 

موحد از جشنواره رسانه‌ای بعنوان یکی از بسترهای مناسب برای رشد و پرورش افسران جنگ نرم یاد کرد و افزود: برگزاری جشنواره های رسانه ای موجب هم افزایی بین رسانه ای مختلف می شود تا متناسب با آرمانهای انقلاب، محتوا و پیام های رسانه ای تولید کنند.

 

 وی تصریح کرد: امسال دومین دوره از تولیدات رسانه ای در سراسر کشور برگزار شد که با فراخوان آن در استان کرمانشاه آثار متعدد و قابل قبولی به دبیرخانه جشنواره ارسال و در اختتامیه جشنواره از برگزیدگان در بخش های مختلف تجلیل شد.

 

 موحد تصریح کرد: برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره ابوذر فرصتی است تا جوانان علاقه مند به نظام جمهوری اسلامی، وارد صحنه شوند تا در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان، پیام های رسانه ای متناسب با دستاوردهای انقلاب، تولید کنند.

ارسال نظرات