خبرهای داغ:
رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قزوین خبر داد:
رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قزوین گفت: در بخش بازسازی و نوسازی در کل کشور ۹۵ مورد ثبت نام وجود دارد که یک مورد آن به مبلغ ۱۹ میلیارد ریال به استان قزوین اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۰۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین جلسه ستاد تسهیل استان با حضور منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری، علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و جمعی از مدیران بانک ها و مسوولان ادارات در سالن جلسات صنعت و معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد.
پر زحمت بیان کرد: تعداد درخواست تسهیلات از تاریخ خردادماه سال جاری در بخش صنعت و کشاورزی در سطح کشور تا کنون ۴۱ هزار و ۶۷۴ فقره بوده که سهم استان از این تعداد هزار و ۶۹۳ فقره می باشد و استان قزوین در رتبه ۱۱ کشوری قرار دارد.
وی در خصوص نحوه توزیع پرداخت های سال ۹۶ در طرح ها و واحدهای تولیدی گفت: در بخش صنعت ۱۶ واحد تولیدی به مبلغ ۱۶۲ میلیارد ریال و ۱۵۵ واحد تولیدی به مبلغ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال اختصاص یافته است.
رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: در بخش کشاورزی به ۱۱ طرح تولیدی۱۰ میلیارد ریال تسهیلات و به ۲۰۶ واحد تولیدی تسهیلاتی به مبلغ ۶۲۴ میلیارد ریال برای رونق تولید اختصاص یافته است.
پرزحمت در خصوص مصوبات کارگروه استانی عنوان کرد: در بخش صنعت و معدن ۷۳۹ فقره ثبت نام و ۳۶ مصوبه با ۲۷۶ میلیارد تومان و در بخش کشاورزی ۹۵۴ فقره ثبت نام و ۴۵۶ مصوبه به مبلغ ۲۴۶ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.
وی با اشاره به تغییرات نسبت به هفته قبل افزود: ۱۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۴۳ میلیارد ریال طی هفته گذشته توسط بانک های استان به متقاضان پرداخت شده است.
رییس صنعت معدن و تجارت استان قزوین در ادامه تصریح کرد: در بخش بازسازی و نوسازی در کل کشور ۹۵ مورد ثبت نام وجود دارد که یک مورد آن به مبلغ ۱۹ میلیارد ریال به استان قزوین اختصاص یافته است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها