خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان:

پایبندی به ارزش‌های انقلاب توطئه‌‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان گفت: پس از وقوع انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به همراه کشورهای بلوک شرق مانند شوروی که منافع خود را در خطر می‌دیدند از همان ابتدا اقدام به توطئه و دسیسه کردند و تا زمانی که ما به ارزش‌های انقلاب پایبند باشیم، دشمنان از هیچ توطئه‌ای فروگذار نیستند.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۲۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس ، مهدی معمارباشی پیش از ظهر امروز در یکصد و سی و دومین دوره بصیرت ویژه همسران کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک پیشاپیش ایام دهه فجر، اظهار کرد: حدود چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد انقلابی که در میان تمام انقلاب‌های تاریخ بی‌بدیل بوده است.
وی تصریح کرد: انقلاب ایران بر پایه سه اصل مهم ایمان و اعتقادات مذهبی، وجود با برکت رهبر کاردان در رأس و حضور پررنگ مردم فهیم بوده که آن را از سایر انقلاب‌های همنوع متمایز می‌کند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان خاطرنشان کرد: اکثر انقلاب‌های دنیا صرفا از روی نارضایتی مردم نسبت به حکومت وقت و یا تنها مسائل مذهبی بوده اما انقلاب اسلامی علاوه بر این دو عامل، وجود رهبری هوشمند و مردم بصیر موجب شد این انقلاب به پیروزی برسد.
وی بیان کرد: پس از وقوع انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به همراه کشورهای بلوک شرق مانند شوروی که منافع خود را در خطر می‌دیدند از همان ابتدا اقدام به توطئه و دسیسه کردند و تا زمانی که ما به ارزش‌های انقلاب پایبند باشیم، دشمنان از هیچ توطئه‌ای فروگذار نیستند.
در ادامه مسئول برگزاری دوره بصیرت ویژه همسران کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: دوره بصیرت در راستای طرح مصباح دو ابلاغی از سوی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در حال برگزاری است.
هادی درویشی درباره مدت این دوره اظهار کرد: صد و سی و دومین دوره بصیرت ویژه همسران کارکنان تیپ ۲۳۰ از امروز شنبه هفتم بهمن آغاز شده و تا سه‌شنبه دهم این ماه ادامه خواهد یافت.
وی درباره موضوعات کلاس‌ها و اساتید مدعو بیان کرد: در روز نخست کلاس‌های شیوه همسرداری و تربیت فرزند با حضور استاد حکیمی برگزار شده است، در روز دوم، کلاس‌های مباحث اخلاقی و ویژگی‌های انسان بصیر با حضور حجت‌الاسلام سایری و کلاس نهادینه‌سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی با تدریس استاد قاسمی برگزار خواهد شد.
مسئول برگزاری دوره بصیرت ویژه همسران کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش افزود: در روز سوم، ضرورت روحیه انقلابی و بصیرت دینی با تدریس دکتر سیدرضایی تبیین خواهد شد و سپس سرگرد روشنی کلاس سواد رسانه‌ای را برگزار خواهد کرد.
وی ادامه داد: در روز چهارم و پایانی نیز کلاس معادشناسی با حضور حجت الاسلام سادات برگزار خواهد شد و در پایان از نفرات برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.
درویشی تصریح کرد: بصیرت از جمله موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است و قطب نمای ما برای رسیدن به هدف و مقصود تعبیر شده است.
وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری این دوره‌ها، باورهای اعتقادی همسران کارکنان پایور تیپ مستحکم‌تر از قبل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها