خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین شب گذشته با مردم شریف آباد دیدار و دستورات لازم را برای حل مشکلات مراجعان صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۶۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ؛ مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این دیدار پس از پاسخگویی به مراجعان و اقامه نماز در میان مردم شریف آباد، حضور در میان مردم را یکی از وجوه خدمتگذاری خواند و بیان کرد: امروز حضور در میان مردم این منطقه یکی از افتخارات ماست چراکه اساس کار دستگاه های زیرمجموعه نظام اسلامی خدمت است و خدمت در میان نیازمندان از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مرجع خدمتگذاری است و امدادگران این نهاد مفتخرند که توفیق خدمت به مردم را یافته اند و این همان راهی است که انبیای الهی (ص) و ائمه اطهار (ع) در آن گام برمی داشتند و امروز نیز ما باید از فرصت حضور در این نهاد درجهت خدمت به ولینعمتان استفاده کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مراجعه کنندگان اغلب در خصوص تنگناهای زندگی در زمینه تأمین معیشت و اشتغال دغدغه دارند و پس از آن مسکن، درمان و ازدواج از دغدغه های مردم است.
مومنی عنوان کرد: اشتغال زایی یکی از برنامه های جدی کمیته امداد است و از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 600 فقره اشتغال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده و در حال حاضر کمیته امداد قزوین در میزان اشتغال زایی در میان استان های کشور رتبه نخست را دارد.
وی اعلام کرد: نگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) در حمایت از مددجویان ارائه خدمات حمایتی بلاعوض نیست بلکه ایجاد اشتعال به منظور کسب درآمد پایدار راهکار اساسی و جدی برای رفع فقر و محرومیت است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: اشتغال زایی، ساخت و یا بهسازی مسکن، درمان و ارتقای شاخص های فرهنگی خانواده ها به صورت توأمان در دستور کار برنامه های کمیته امداد قرار دارد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها