معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:

ولایتمداری رمز پیروزی در مقابل دشمنان است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ولایتمداری را رمز پیروزی در مقابل دشمنان دانست.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۷۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حمیدرضا توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا است اظهار کرد: رسالتی که آحاد مردم و مخصوصا افرادی که دل در گرو انقلاب، اسلام و اهلی بیت دارند تمام قد از آرمان‌های انقلاب، امام ره و شهدا حفظ و حراست می‌کنند.

وی با اشاره به راه‌های حراست از انقلاب عنوان داشت: یکی از راه‌های حفظ و حراست از انقلاب حضور به موقع در صحنه است که انسان باید با هوشیاری بداند کی، کجا و چگونه از انقلاب دفاع کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه انقلاب باید زمینه ساز ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد بیان داشت: انقلاب با الگوگیری از عاشورا آغاز شد و با ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریفبه پایان خواهد رسید.

جانشین قشر بسیج مداحان استان تصریح کرد: دشمن تمام قد و با پول و ابزارهای مختلف و همچنین با بکارگیری عناصر زد انقلاب برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به میدان آمده است.

توسلی افزود: امروزه شاهد فعالیت‌های دشمنان در فضای مجازی و موج اسلام هراسی هستیم که باید با بصیرت، هوشیاری و به موقع در مقابل فعالیت دشمن بایستیم.

وی ولایتمداری را رمز موفقیت در مقابل دشمن عنوان کرد و بیان داشت: هر کسی که ولایتمدار باشد و دل در گرو انقلاب داشته باشد و اما حتی کارت بسیجی هم نداشته باشد بسیجی است.

معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه استان با تاکید بر اینکه حفظ انقلاب بر عهده این عناصر اصلی همچون بسیجیان، مومنین و متدینین است بیان کرد: بصیرت افزایی و اطلاع‌رسانی یکی از وظایف بسیجیان است که باید در جامعه به خوبی انجام و اجرایی شود.

 

ارسال نظرات