فرمانده سپاه شهرکرد از برگزاری 150 عنوان برنامه متنوع فرهنگی توسط سپاه و رده‌های بسیج این شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۷۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی  فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان ‌ملت با رهبری معظم و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مرهون رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مردم عزتمند ایران اسلامی بود که در برابر ظلم و ستم شاهنشاهی ایستادند و تا آخرین قطره خون خود در برابر ظلم و استبداد طاغوت مقاومت کردند.

سرهنگ انصاری، با بیان اینکه دهه مبارک فجر نماد عزت و افتخار ایران اسلامی است، اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب که آن را با سایر انقلاب‌ها و قیام‌های قبل از خود متمایز مینماید و موجب شده که این انقلاب با تمام مشکلات پیروز و با قوت به راه خودش ادامه دهد، مردمی بودن و ملی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف در آن بوده است.

وی با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر با ایام شهادت سیده النساء العالمین افزود: فضاسازی شهرستان در این دهه باید به گونه‌ای باشد تا ضمن احترام و تعظیم شعائر، فضای مبارزات مردمی و حال و هوای پیروزی انقلاب را در سال ۵۷ تداعی کند.

فرمانده سپاه شهرکرد تصریح کرد: برنامه های امسال با توجه به شعار (سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی) است و برنامه‌ها با هدف تبیین مبانی، اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تقویت غیرت دینی و ملیبسیجیان نسبت به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

وی، خاطر نشان کرد: دیدار با ائمه محترم جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتورسواران، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج، برگزاری جشن انقلاب و نشست‌های بصیرتی، اهدای پرچم جمهوری اسلامی به کسبه بازار و دیدار با علما را از مهمترین برنامه‌های سپاه ناحیه شهرکرد در دهه فجر امسال بیان کرد.

سرهنگ انصاری در پایان تصریح کرد: وظیفه ما انتقال شایسته میراث گران‌بهای انقلاب اسلامی یعنی اعتقاد به حاکمیت دین خدا و متلاشی‌ساختن قدرت‌های پوشالی در اذهان نسل‌های آینده‌ساز این مرز و بوم است که امیدواریم با این برنامه‌ها در راستای شناخت و ارتقاء نسل جوان انقلاب اسلامی نسبت به دستاورد‌های این نظام الهی گام‌های مؤثر برداریم.

ارسال نظرات