مدیرکل استاندارد استان زنجان:

اجرای طرح نصب پلاك شناسه ملي آسانسور در كابين

طرح نصب پلاك شناسه ملي 10 رقمي آسانسور در كابين، از ابتداي سال 1396 اجرايي می شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۸۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت : بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران با توجه به لزوم امكان رديابي گواهينامه ها و تائيديه هاي صادره آسانسور توسط مالكان و بهره برداران آسانسور، اطلاع از آخرين وضعيت آسانسورها در سراسر كشور و ايجاد بستر مناسب در انجام بازرسي ادواري ساليانه آنها، مقرر است طرح نصب پلاك شناسه ملي 10 رقمي آسانسور در كابين از ابتداي سال 1396 اجرايي می شود.

داود کارگرزاده افزود : اين طرح از تاريخ 1 فروردین 96 بر مبناي تاريخ ثبت درخواست بازرسي در سامانه مديريت بازرسي آسانسور لازم الاجرا بوده و صدور گواهينامه و تاييديه بازرسي آسانسور منوط به نصب اين پلاك در داخل كابين خواهد بود و نظارت بر اجراي آن بر عهده شركت هاي بازرسي فني آسانسور مي باشد.

وی اظهار داشت: مسئوليت حفظ و نگهداري از پلاك ظرفيت و پلاك شناسه ملي آسانسور در طول اجراي اين قرارداد بر عهده " شركت سرويس و نگهدار" مي باشد.

مدیر کل استاندارد استان زنجان تصریح کرد:  شركت سرويس و نگهدار ،موظف است در صورت مخدوش شدن و يا برداشته شدن اين پلاكها  در طول اجراي  قرارداد نسبت به نصب مجدد آنها در كابين اقدام نمايد.

ارسال نظرات