مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

118 محور روستایی بازگشایی شده است

118 محور روستایی بازگشایی شده و معدود محورهای روستایی دیگر هم در حال بازگشایی است.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۹۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با بارش نزولات آسمانی و برف و وقوع کولاک که از بامداد روز جمعه ششم بهمن ماه جاری آغاز شد و تا  روز شنبه هفتم بهمن ادامه دارد، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تمام توان تجهیزاتی و انسانی خود را بکار گرفت و با پیش بینی درست از وقوع کولاک در محورهای شریانی٬ اصلی و فرعی و اجرای به موقع برنامه ها و اعزام و توزیع دقیق ماشین آلات در جاده ها، منجر به این مهم شد که عملیات راهداری در کلیه محورهای مواصلاتی استان به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

ایرج دست نشان افزود: دراین مدت عوامل راهداری با بکارگیری 250 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و بیش از 500 نیروی انسانی در 28 راهدارخانه فعال در 9 شهرستان زنجان، ابهر، ماه نشان، خدابنده، خرمدره، سلطانیه، ایجرود، زنجانرود و طارم بصورت شبانه روزی فعالیت نمودنده اند.

وی اظهارداشت: 7 هزار و 920 کیلومتر- باند بروفروبی و تیغ زنی گشته  و یک هزار و 974 تن مخلوط ماسه و نمک استفاده شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: 118 محور روستایی بازگشایی شده و معدود محورهای روستایی دیگر هم در حال بازگشایی است و در عین حال چندین خودروی گرفتار در برف کمک رسانی و رهاسازی شده است.

ایرج دست نشان از هم استانی های تقاضا کرد: از ترددهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی استان خودداری کنند و در صورت نیاز به تردد تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی اظهارداشت: قبل از تردد با استفاده از تلفن های 141 و 1816 از وضعیت جوی و شرایط ترافیکی مسیری که رانندگی خواهند کرد اطلاع حاصل کنند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار