فرهنگ مقاومت را باید بالا ببریم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: امسال نیز در هشت سال دفاع مقدس هستیم، نبرد، نبردی اقتصادی و فرهنگی بوده که جنبه اقتصادی آن به خوبی احساس و نبرد فرهنگی آن مظلوم واقع شده است و لذا فرهنگ مقاومت را بایستی بالا ببریم.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۱۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الله ناصرپور ظهر امروز در جلسه هماهنگی و ساماندهی تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس لرستان اظهار کرد:در سند دانش‌نامه دفاع مقدس 19 تفاهم‌نامه با وزرا توسط بنیاد منعقد شده که متاسفانه تاکنون در لرستان اقدام خاصی صورت نگرفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه دفاع مقدس یک تئوری رفتاری برای مردم بوده، بیان کرد: این تئوری برای جامعه‌ای که مورد هدف دشمن قرار گرفته و سال‌ها پیش با انواع توطئه‌ها بر علیه آنها اقدام شده بایستی یادآوری شود.

ناصرپور تصریح کرد: امسال نیز در هشت سال دفاع مقدس هستیم، نبرد، نبردی اقتصادی و فرهنگی بوده که جنبه اقتصادی آن به خوبی احساس و نبرد فرهنگی آن مظلوم واقع شده است و لذا فرهنگ مقاومت را بایستی بالا ببریم.

وی با بیان اینکه دلاوری و رشادت‌های رزمندگان لرستان در دوران دفاع مقدس اهمیت بالایی دارد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نیز در مورد رزمندگان لرستانی فرمودند که رزم لرستانی‌ها  بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان نیازمند همکاری و هماهنگی ادارات و نهادهای مربوطه است و در اجرای آن نیازمند مستندسازی و تدوین هستیم.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس یک نوع الگوی رفتاری برای جوانان است و مهم‌ترین هدف تدوین این دانشنامه افزایش ارتقا فرهنگ مقاومت است.

ناصر پور با اشاره به اینکه جایگاه شهید زنده سید نور خدا موسوی باید به‌صورت ویژه در دانشنامه دفاع مقدس مطرح شود که در این راستا نیازمند عزم جدی هستیم افزود: در عملیات کربلای 4 و 5 بیش از 210 نقطه در لرستان بمباران‌ شده بود که در این زمینه نیز لرستان نقش برجسته دارد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار