مسابقه بزرگ نجوم دانش آموزی برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه ی استان،با همکاری پژوهش سرای ابن سینای شهرستان ابهر و اداره ی تکنولوزی و گروه های آموزشی استان برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۳۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، یکی از مهمترین عوامل مؤثر در پیشرفت جوامع، توجه به آموزش و پژوهش و میزان سرمایه‌گذاری هوشمندانه در این زمینه می باشد.

آن دسته از جوامعی که زمینه و بستر مساعدتری برای تعالی همه جانبه نظام آموزشی خود فراهم آورده و آن را سر لوحه حرکت علمی خود قرار داده‌اند، مدارج رشد و بالندگی را هر چه مطلوبتر و در زمان کوتاهتری سپری خواهند کرد.

از آنجایی که دانش آموزان بعنوان نیروهای بالقوه علمی وفنی، آینده سازان کشور و عناصر تعیین کننده در رشد و بالندگی جامعه شناخته می شوند و در آینده با ورود به رشته های تحصیلی دانشگاهی نقش عمده ای در پیشرفت‌های علمی–پژوهشی کشور خواهند داشت، شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی، سازماندهی، پرورش و هدایت آنها در این مسیر می تواند سرمایه گذاری هوشمندانه ای در جهت ساخت میهن عزیزمان باشد.

،بر همین اساس و در راستای ارتقاء فرهنگ مطالعه و ایجاد فضای رقابت علمی به منظور پرورش خلاقیت ، نوآوری و ابتکار عمل دانش آموزان  تمام مقاطع تحصیلی ( ابتدایی و متوسطه) مسابقه بزرگ نجوم دانش آموزی با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی ابن سینای شهرستان ابهر و اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان  در سال تحصیلی 97-96 برگزار می گردد.

لازم به ذکر است،دانش­ آموزان ابتدایی می­ توانند در قسمت نقاشی این مسابقه شرکت کرده و آثار خود را تا پایان بهمن ماه 96 به پژوهش سرای ابن سینای ابهر ارسال نمایند.

دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه نیز با ثبت نام در سایت sadraedu.ir/azmoon در مسابقه آنلاین نجوم در 5 اسفند 96 در روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی شرکت نمایند.

علاقمندان می توانند جهت اطلاع از شرایط،مشاهده پوستر و بخشنامه و همچنین ثبت نام در مسابقه روی لینک های زیر کلیک نمایند

ارسال نظرات