خبرهای داغ:
سرگرد پاسدار «احمد شوهانی» از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان 7 بهمن ماه در درگیری با داعش در منطقه مرزی ازگله به شهادت رسید.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۱۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

سرگرد پاسدار «احمد شوهانی» در درگیری با داعش به شهادت رسیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شهادت یکی دیگر از مجاهدان راه انقلاب فضای دارالمومنین همدان را عطرآگین و مردم شهیدپرور همدان را غرق در اندوه کرد.

در پی شهادت سرگرد پاسدار «احمد شوهانی» در منطقه مرزی ازگله، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این پاسدار شجاع و گرانقدر در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم شریف استان همدان، آمده است:

پاسدار «احمد شوهانی» از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان و از مدافعان حرم آل الله روز شنبه  7 بهمن ماه در درگیری با داعش و در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه مرزی ازگله به شهادت رسید.

این اطلاعیه افزوده است اخبار تکمیلی و نیز نحوه اجرای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر، متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد پاسدار «احمد شوهانی» از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان بود که 4 بار برای دفاع از حرم آل‌الله در سوریه حضور یافت و اخیراً مسئول محور نیروها در منطقه مرزی ازگله بود.

سرگرد پاسدار «احمد شوهانی» در درگیری با داعش به شهادت رسید

انتهای پیام/

ارسال نظرات