به منظور ارائه خدمات بهداشت و درمانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته موسسه خیری راه ایمانی وابسته به دفتر آیت الله سیستانی تعداد ۸۵۰ نفر از مردم بیمار روستاهای دهستان شهید مردان را ویزیت و درمان رایگان کردند.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۶۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرپرست موسسه خیری راه ایمان افزود: به منظور ارائه خدمات بهداشت و درمانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته موسسه خیری راه ایمانی وابسته به دفتر آیت الله سیستانی تعداد ۸۵۰ نفر از مردم بیمار روستاهای دهستان شهید مردان را ویزیت و درمان رایگان کردند.

احمد رضا کیانی  سرپرست موسسه خیری راه ایمان در گفتگو با خبرنگار آذینی گفت: در این اکیپ پزشکی بخش های  ، متخصص چشم ، زنان و زایمان ، اطفال، مامایی، متخصص داخلی ، متخصص قلب و عروق، داروخانه، تزریقات و پانسمان حضور داشتند که مردم را رایگان مورد درمان و معاینه قرار دادند.

وی گفت: این گروه پزشکی به مدت ۲ روز در دو نوبت صبح و عصر در مکان مدرسه ابتدائی روستای شهید مردان  به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دادند.

سرپرست موسسه خیری اضافه کرد: ارزش داروها و خدمات بهداشت و درمانی  ارائه شده به مردم را بالغ بر ۲۱۰ میلیون ریال اعلام کرد.

دهستان شهید مردان با تعداد ۹ روستا و  جمعیت ۶ هزار نفری از توابع بخش بمانی شهرستان سیریک است که در فاصله ۳۵ کیلومتری شمالی شرقی شهر بندر سیریک قرار دارد.

ارسال نظرات