سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه پارس آباد گفت: ۶۵ عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۷۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

سپاه پارس آباد با ۶۵ برنامه به استقبال دهه فجر می‌رود

به گزارش خبرگزاری بسیج اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوري صبح امروز در جلسه تشریح برنامه های دهه فجر شهرستان پارس آباد تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و برنامه های ارائه شده از سوی حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در دهه فجر 65 ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، عمرانی، ورزشی و آموزشی برگزار خواهد شد.

وی نواخته شدن زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه شهرستان، گلباران مزار شهدا و حضور در ویژه برنامه هاي این روز را از آغازین برنامه های ایام الله دهه فجر اعلام کرد و گفت: اين ایام الله فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها و آرمان های امام و انقلاب به نسل بعدی بخصوص نسل سوم انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد افزود: فضاسازی شهر، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری جشن پیروزی انقلاب، ایستگاه صلواتی، برپاي محفل انس با قرآن، طنين گلبانگ الله اكبر در مساجد، برگزاري جشنواره غذاهاي بومي و محلي، همايش پياده روي خانوادگي، برگزاري دعاي ندبه و دعاي توسل، پخش فيلم هاي انقلابي در مناطق محروم و مدارس، برگزاري مسابقات ورزشی و کتابخوانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌هایی عنوان كرد که در طول دهه فجر از سوی ناحیه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.

نوري همچنين برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگري، ارسال پیام‌های مرتبط با دهه فجر را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر عنوان کرد و گفت: علاوه بر این برنامه ها، اعزام اکیپ بسیج جامعه پزشکي و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در روستاهای محروم و افتتاح چند طرح اقتصاد مقاومتي از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر خواهد بود.

مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر شهرستان پارس آباد، تبیین گفتمان انقلابی گری را لازم و ضروری دانسته و اظهار داشت: تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب در ایام الله دهه فجر امسال باید در راس برنامه های این ایام قرار گیرد.

وی تصريح كرد: با کمی بررسی وضعیت شرایط کشور نسبت به قبل از انقلاب درمی‌یابیم که کشور ایران چه پیشرفت‌های زیادی در نانو، صنعت هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، فناوری‌های دفاعی و نظامی، وضعیت علمی و دانشگاهی، ماهواره و بسیاری موارد دیگر پیشرفت فراوانی داشته است.

فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان كرد: مردم پارس آباد مغان در همه صحنه ها حضور فعالی داشته اند و عظمت و شکوه خود را در تمامی مراسمات ملی و مذهبی به نمایش گذاشته اند و امسال نیز بار دیگر با حضور در برنامه های این دهه خصوصا شرکت در راهپیمایی گسترده 22 بهمن این عظمت را به نمایش خواهند گذاشت.

برنامه های ایام الله دهه فجر از دوازدهم بهمن ماه در کشور آغاز می شود و تا 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه می یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار