دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفتگو با بسیج عنوان کرد

لزوم توجه به تولیدات صادرات محور/ دولت به نیروهای جوان اعتماد کند

کریمی اصفهانی گفت: اگر بخواهیم واردات را کاهش دهیم باید از تولید داخلی و بخصوص تولیدکنندگان حمایت کنیم، این حمایت نباید در مباحث نظری و روی کاغذ بماند بلکه باید عملی شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۹۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، به معضلات پیرامون بازارهای داخلی اشاره کرد و گفت: بسیاری از اصناف ما امروز دچار بحران وجود کالای های وارداتی و قاچاق هستند که این موضوه در صنف پوشاک بیش از اصناف دیگر به چشم می آید.

وی با اشاره به بی توجهی ها به معضل واردات بی رویه کالا، افزود: اگر بخواهیم واردات را کاهش دهیم باید از تولید داخلی و بخصوص تولیدکنندگان حمایت کنیم، این حمایت نباید در مباحث نظری و روی کاغذ بماند بلکه باید عملی شود.

کریمی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص مسایل اقتصادی کشور را راهگشا دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر موضوع «تولید صادرات محور» یعنی محصولی که قابلیت استفاده در ایران و سایر کشورها را داشته باشد تأکید داشتند، اما در حال حاضر تولید داخلی ما حتی جوابگوی نیاز داخل هم نیست.

وی تصریح کرد: البته ما ظرفیت این کار را داریم اما مسئولین و دولتمردان باید شرایط بهره گیری از این ظرفیت را فراهم کنند و با اعتماد به نیروهای کارآمد و جوان، تحولی در اقتصاد کشور بوجود آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار