خبرهای داغ:
در حال حاضر به علت برف و يخبندان

اتوبان "قم- تهران" همچنان مسدود است

سرپرست پليس راه فرماندهي انتظامي استان گفت: به علت کولاک و يخبندان اتوبان "قم- تهران" در حال حاضر مسدود است.
کد خبر: ۸۹۸۰۴۱۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مختار پناهی اظهار کرد: در حال حاضر محورهای مواصلاتی استان قم در حال بارش برف بوده و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی گفت: "اتوبان قم-تهران" و "جاده قدیم قم-تهران" از ساعت یک بامداد تاکنون به علت کولاک و یخبندان محدوده حسن آباد مسدود و تردد امکان پذیر است.

سرپرست پلیس راه استان قم تاکید کرد: هموطنان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و چنانچه در محورهای دیگر تردد دارند حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

پناهی با اشاره به اینکه از آغاز بارش برف جز چندین مورد تصادف خسارتی حادثه ای در سطح محورهای مواصلاتی نداشته ایم، گفت: رانندگان قبل از تردد از وضعیت بنزین،سلامت برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کرده و حتماً جیره غذایی خشک همراه داشته باشند.

سرپرست پلیس راه استان قم با بیان اینکه در این ایام سطح چسبندگی و اصطکاک کم است، ‌تصریح کرد: رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کرده و نسبت به رعایت فاصله طولی اهتمام داشته باشند.

پناهی با اشاره به اینکه به محض بازگشایی "اتوبان قم-تهران" و "جاده قدیم قم-تهران" اطلاع رسانی خواهد شد، گفت:هموطنان می توانند از طریق شماره تماس 02188255555 از وضعیت جاده ها اطلاع یابند.

ارسال نظرات