احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابهت ابرقدرتهای دنیا شکسته شد
کد خبر: ۸۹۸۰۴۶۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از میناب حجت الاسلام نعیم اربابی در جمع دانش آموزان هنرستان دخترانه پویش شهرستان میناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر این پیروزی را پیروزی حق بر باطل دانست و افزود:در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همه ملت ایران در آن نقش ایفا کردند و امروز نیز در حراست و پاسداری از این دستاورد بزرگ تاریخی کشورمان کوشا هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را غیر قابل شمارش دانست و افزود:کشور ما در زمان طاغوت حتی قادر به تهیه و تولید کوچکترین وسایل ضروری در جامعه نبود به خاطر اینکه کشور ما توسط آمریکا اداره می شد و به جوانان ما حتی فرصت فکر کردن و ابتکار و پیشرفت را نمی دادند و اگر می خواستند پیشرفتی داشته باشند باید به آمریکا می رفتند و در خدمت نظامهای مستبد باشند.

نعیم اربابی ایران امروز را ابر قدرت منطقه خواند و گفت:امروز همان آمریکا که روزی خاندان پهلوی نوکری اش را می کردند و عزل و نصب های کشور توسط آنها صورت می گرفت باید در تحولات و معادلات منطقه با ایران هماهنگ باشد و اگر چنین نباشد شکست او حتمی است.

این مسئول پیشرفت های بزرگ ملت ایران در تمامی علوم را استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود:جوانان غیور ما روزی که نیاز به حضور در خیابانها برای مبارزه با رژیم طاغوت بود حاضر شدند و امروز هم با فتح قله های علمی کشورمان را در ردیف کشورهای برتر علمی دنیا قرار داده اند که دشمنان ما از این موضوع واهمه دارند.

اربابی خطاب به دانش آموزان گفت:شما دانش آموزان، امروز با تحصیل علم و حفظ حجاب خود دشمنان را ناکام بگذارید.

اربابی دشمنان نظام و انقلاب ما را پست ترین و احمق ترین انسانها خطاب کرد و گفت:آمریکا ،اسرائیل و برخی دیگر از متحدان غربی و عربی شان باید بدانند و اگر نمی دانند بدانند که این نظام و انقلاب ملت ایران انشاالله تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) به راه مستقیم خود ادامه خواهد داد و همانگونه که مقام رهبری فرمودند در این راه فراز و نشیب های زیادی وجود دارد ولی به خواست خداوند ما به قله خواهیم رسید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار