به میزبانی مشهد مقدس

اعلام نتایج یازدهمین جشنواره فرهنگی- ورزشی جانبازان و معلولین شرکت ملی پالایش و پخش نفت ایران

یازدهمین جشنواره فرهنگی -ورزشی جانبازان و معلولین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شناخت تیم‌های برتر، در شهر مشهد مقدس به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۳۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ دبیر برگزاری این مسابقات گفت: در این مسابقات ۳۱۰ ورزشکار در شش رشته ورزشی شطرنج، تیراندازی، تنیس روی میز، فوتسال، شنا و دارت با یکدیگر به رقابت پرداختند.
اکبر میرزایی افزود: این دوره مسابقات از روز دوشنبه (۲ بهمن ۹۶) به میزبانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران -منطقه شمال‌شرق در شهر مشهد مقدس آغاز و با حضور دکتر خالقی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران، نصر اصفهانی مدیر منابع انسانی شرکت پالایش و پخش، عربیارمحمدی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق، کشاورز رییس امور عملیات شرکت‌های پالایش، جلیل‌وند رییس امور ایثارگران شرکت پالایش و پخش و شکوهی نماینده امور ورزش و تربیت بدنی شرکت پالایش و پخش در روز پنجشنبه (۵ بهمن ۹۶) به پایان رسید.
وی خاطر نشان کرد: در رشته شنا تیم‌های "خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، پالایش نفت آبادان و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران" بر روی سکو‌های اول تا سوم ایستادند.
میرزایی ادامه داد: در رشته تنیس روی میز که به صورت تحت کلاس برگزار شد، "شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ستاد پالایش و پخش" به ترتیب عنواوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی تصریح کرد: در رشته تیراندازی نیز تیم "شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران" به مقام قهرمانی دست یافت، عنوان نایب قهرمانی به تیم "پالایش نفت اصفهان" رسید و تیم "پالایش نفت آبادان" در سکوی سوم قرار گرفت.
دبیر برگزاری یازدهمین جشنواره فرهنگی –ورزشی جانبازان و معلولین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در رشته دارت هم، "شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، پالایش نفت آبادان و پالایش نفت امام خمینی شازند" به ترتیب اول تا سوم شدند.
مسئول امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: در رشته فوتسال تیم‌های "شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پالایش آبادان و پالایش تهران" به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی اضافه کرد: در رشته شطرنج، تیم‌های "پالایش نفت تهران، پالایش نفت امام خمینی شازند و خطوط لوله و مخابرات نفت ایران" عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار