امام جمعه رشتخوار در نشست کمیته اجرای بسیج دانش‌آموزی شهرستان:

فجر فاطمی فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ انقلابی است

امام جمعه شهرستان رشتخوار با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و همزمانی با دهه فاطمیه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) استفاده از این ظرفیت را مهم دانست، و گفت: فجر فاطمی فرصت مغتنم برای اشاعه فرهنگ انقلابی است.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۴۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نشست کمیته پشتیبانی و اجرایی بسیج دانش آموزی شهید فهمیده با حضور امام جمعه، مدیر آموزش وپرورش، ریاست اداره تبلیغات اسلامی، مسئولین سپاه شهرستان به میزبانی آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد قاسم پور مدیرآموزش وپرورش شهرستان رشتخوار ضمن گرامیداشت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به تقارن آن با ایام دهه فاطمیه اشاره کرد و افزود: باید فجر فاطمی امسال متفاوت‌تر و پربارتر از سنوات گذشته برگزارشود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین سلسله نشست‌های تربیتی و اخلاقی برای بالا بردن سطح شعور اجتماعی در دانش آموزان است، گفت: استفاده از موضوعات آموزش تربیتی مهم و کاربردی در جلسات حلقه‌های صالحین یک نیاز و اولویت است، که برای سرعت بخشی به این مهم باید به دانش افزایی وت شویق رابطین حلقه‌ها پرداخت.

قاسم پور در ادامه خاطر نشان کرد: در ۷ سال گذشته سلسله نشست‌های حلقه‌های صالحین فعالیت و برنامه‌های خود را با هدف تربیت دانش آموز دینی و اخلاقی شروع کرده است، که شاهد اقدامات ارزشمندی در این حوزه بوده ایم و جهت پیشبرد آن باید تلاش و برنامه ریزی بیشتر و نتیجه بخش‌تر انجام گیرد.

در ادامه حجت الاسلام احمد طیبی امام جمعه شهرستان رشتخوار نیز با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و همزمانی با دهه فاطمیه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) استفاده از این ظرفیت را مهم دانست، و گفت: فجر فاطمی فرصت مغتنم برای اشاعه فرهنگ انقلابی است

حجت الاسلام طیبی با توجه به موضوع جلسه، وجود حلقه‌های صالحین را در مدارس، یک فرصت عنوان کرد و به لزوم برنامه ریزی‌ها برای غنی‌تر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و نظارت بیشتر بر این جلسات تاکید داشت.

امام جمعه شهرستان رشتخوار، برگزاری این سلسله نشست‌ها را با هدف تعامل بیشتر و هم اندیشی بهتر در جهت بهبود برنامه‌های آموزشی و تربیتی دانش آموزان مفید خواند.

وی حیاط و سالن‌های مدارس را بهترین مکان برای پیاده کردن طرح‌های صالحین در قالب پوستر و تصویر دانست وافزود: مطالب تربیتی، اخلاقی و راه و رسم خوب زیستن و به طور کلی مسائل فرهنگی نیاز به تلاش بیشتر و مستمر و کار جمعی دارد که در این خصوص آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه مهم و متولی تعلیم و تربیت دارای برنامه‌های متنوعی می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها