خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وجود نخبگان و کار بر اساس بنیان علمی تخصصی شرطی برای رشد هر جامعه است.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۵۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز نگین ناصح دانشجوی نمونه مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی کشور به همراه والدین با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار اظهارداشت:   انسانها مثل معدن ها هستند اما شرطش استخراج است.

 وی عنوان کرد: آنچه که در طول تاریخ بشریت می گذرد به خاطر ناعدالتی ها است که به گونه های مختلف بوده و به همان نسبت انسانها ضایع یا حداقل ضایع نسبی شدند.

عبادی بیان داشت: اگر به آنچه که وظیفه اجرای عدالت و درستی در دعوت انبیاء بوده عمل می شد این واقعیتی است چون خداوند عالم را خلق کرده که استعدادها به شکوفایی برسد.

وی خاطرنشان کرد: مسلم در مرحله اول خانواده ها باید قدر فرزندانشان را بدانند بعد به سلسله مراتب اساتید، مربیان و جامعه هستند . همه علل و اسباب وقتی هماهنگ شود نتیجه همین می شود.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به خانم ناصح گفت: رتبه ای که شما در کشور آوردید برای ما خیلی ارزشمند است و باید به خودمان تبریک بگوییم چون شما به دانش در کنار تفکر بسیجی توجه دارید.

وی اضافه کرد: این پدر و مادر هستند که این فرزند را حمایت کردند که به اینجا رسیده و امیدواریم بیشتر از این مراحل موفقیت را در آینده پشت سر بگذارید.

حجت الاسلام عبادی گفت: والدین گرامی قدربدان بودند که از نظر دینی و علمی فرزندشان را پشتیبانی کردند و مسلم پدر و مادر قدر شما را می دانند از لحاظ شایستگی های بیداری وجدان فرزندی که خودش را مسئول بداند محبت های اطرافیان را ضایع نکند.

وی با بیان اینکه ما به لحاظ کسب موفقیت علمی شما خیلی خوشحالیم تصریح کرد: متاسفانه مشکلاتی وجود دارد که مصداق این مشکلات بی عدالتی ها است که بشر را زمین گیر می کند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امیدواریم زحمتکشان جامعه قدر شما و امثال شما را بدانند  و هم فرصتی به شما بدهند که در فضای مناسب و باز به جامعه خدمت کنید.

وی ابراز داشت: وجود نخبگان و کار بر اساس بنیان علمی تخصصی شرطی برای رشد هر جامعه است. شما ابزار رشد جامعه هستید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها