مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:
در پی بارش برف یک هزار مسافر ۲۷ دستگاه اتوبوس در حسینیه اعظم زنجان اسکان یافتند.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۶۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: هر سال در پی بارش برف و برودت هوای استان ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان فعال می‌شود.

مجتبی شهامی با اشاره به اینکه امسال نیز در پی برودت هوا و کولاک برف در استان زنجان و عدم امکان حرکت در محورهای مواصلاتی  زنجان، با تمهیدات لازم شبستان‌های حسینیه اعظم پذیرای مسافرین در راه مانده است، افزود: دیشب به یک هزار مسافر در راه مانده اسکان داده شد.اظهار کرد: 

وی با بیان اینکه اسکان مسافران در راه مانده با همکاری جمعیت هلال احمر استان انجام شد، اظهار داشت: بر همین اساس وسایل و لوازم گرمایشی در اختیار مسافران در راه مانده قرار گرفته و غذا نیز برای آنها توزیع شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه مسافران در راه مانده از خلخال، تکاب، سراب در حال عبور از زنجان بودند، تصریح کرد: پس از اسکان مسافران راهی شهرهای خود شدند.

شهامی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز حسینیه اعظم زنجان آماده اسکان مسافران در راه مانده است، گفت: تمهیدات لازم در این محل برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.

لازم به ذکر است، علاوه بر حسینیه اعظم زنجان، هم اکنون همه مساجد شاخص استان و همه بقاعی که در مسیرهای پرتردد قرار دارند، اماده اسکان مسافران در راه مانده هستند.

 

ارسال نظرات