آغاز ثبت نام از ناشران برای شرکت در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از آغاز ثبت نام از ناشران سراسر کشور برای شرکت در نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام از ٧ بهمن تا پایان روز ١٧ بهمن تعیین شده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۷۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، جلال قلعه شاخانی، اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ناشران کشور و استان همزمان با ١٣ تا ١٨ اسفند به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سنندج دایر می‌شود.

وی از آغاز ثبت نام از ناشران سراسر کشور برای شرکت در نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان خبر داد و افزود: مهلت ثبت نام از ٧ بهمن تا پایان روز ١٧ بهمن تعیین شده است.

رئیس برگزاری هفتمین نمایشگاه کردستان ادامه داد: ناشران علاقمند برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران www.icfi.ir به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه‌های کتاب استانی به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

قلعه شاخانی با بیان اینکه اولویت نمایشگاه کتاب با ناشران استانی است، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی متولیان، مسئولان و دست اندرکاران فراهم کردن بستر‌های لازم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

رئیس برگزاری هفتمین نمایشگاه کتاب کردستان یادآور شد: تلاش می‌کنیم این دوره از نمایشگاه کتاب استانی دربردارنده تازه‌های نشر و جوابگوی نیاز مخاطبین باشد و فرصت مناسبی برای فعالان و دوستداران کتاب، کتابفروشان و کتابخوانی فراهم کند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار