مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان از جذب مدرس در کانون‌ زبان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۸۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات با بیان اینکه 30 درصد از کودکان استان از خدمات کانون پرورش فکری کودک ونوجوان بهرمند هستند، اظهار کرد: 35 هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان زیرپوشش مستقیم این کانون قرار دارند.

وی با بیان اینکه کودکان آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند عنوان داشت:ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و کمک به شکوفایی استعدادهای آنان در اوقات فراغت از اهداف اصلی کانون می‌باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه حدود 200 روستا در سطح استان بصورت غیرمستقیم را یادآور شدتحت پوشش کانون پرورش فکری کودک و نوجوان است، بیان کرد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان با همکاری و مشارکت خیرین شهرهای بالای 10 هزار نفر آمادگی خود را برای تاسیس و تکمیل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در این شهرها اعلام می‌کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان با اشاره به ضرورت ورود خیرین بهبخش آموزش کودکان تصریح کرد: از سال 53 تا سال 94 نزدیک به 10 هزار زیر بنای آموزشی ویژه کانون در استان وجود داشت که از سال 94 تا کنون به 15 هزار متر مربع افزایش پیدا کرده است.

رحیمی از جذب و استخدام مربی زبان در استان خبر داد و افزود: یکی اتز مشکلات اصلی کانون زبن استان نبود مربی زبان است که کانون پرورش فکری کودک و نوجوان هرساله با برگزاری آزمون از بین علاقه‌مندان مدرس زبان جذب می‌کند.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 100 زبان آموز از خدمات کانون زبان استان بهرمند شده اند گفت: بیش از 4 هزار زبان آموز پشت نوبت برای شرکت در دوره های زبان کانون زبان می‌باشند که به دلیل نبود مربی امکان پذیرش این زبان آموزان وجود ندارد.

رحیمی تصریح کرد: بیش از 336 هزار جلد کتاب طی سال جاری در اختیار کودکان در روستاها، شهرها وعشایری قرار گرفته است.

وی عضویت یکهزار و 567 کودک و نوجوان در مناطق روستایی و عشایری استان در کتابخانه پستی را یادآور شد و تصریح کرد: امسال بیش از 7 هزار و 567 جلد کتاب به صورت چرخشی در اختیار کودکان و نوجوانان جامعه هدف کانون قرار گرفته است.

رحیمی تاکید کرد: این کانون برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی خود را در دولت تدبیر و امید در 120 روستای استان ارائه کرده است.

رحیمی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان توانسته است، در سال جاری رتبه های برتر جشنواره های ملی و بین المللی بخش های نمایش عروسکی، قصه گویی، دوسالانه هنرهای تجسمی، تولید کتاب با موضوع کودکان و شعر رضوی را کسب کند.

ارسال نظرات