خبرهای داغ:
گلایه دانشجوی نمونه کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حمایت از نخبگان در بیرجند در حد تشویق است

دانشجوی نمونه کشور گفت: متاسفانه حمایت را خیلی کم در بیرجند دیدم و فقط در حد تشویق است. در گروه آموزشی بهداشت محیط همکاری خیلی ضعیف است و حتی درسی برای تدریس به من ندادند.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۹۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نگین ناصح دانشجوی دوره دکترای آلودگی های محیط زیست از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است که در دوره کارشناسی ارشد رتبه برتر کشور به خاطر معدل برتر کشوری را کسب کرده است.

در مقطع کارشناسی ارشد  و دکتری دانشجوی شاگرد اول مقطع خود بوده، سفیر فرهنگی کل دانشگاه های آزاد کشور و بسیجی فعال است.

 اکنون در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در رقابت کشوری شرکت کرده و به عنوان دانشجوی نمونه کشور انتخاب شده است.

 این دانشجوی نخبه بیرجندی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: این دیدار از بهترین هدایایی بود که دریافت کردم.

 وی عنوان کرد: مورد حمایت دکتر ولایتی و دکتر رهبر در تهران قرار گرفتم و در بیرجند مورد حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست بنیاد ملی نخبگان قرار گرفتم.

ناصح ادامه داد:  رئیس امور بانوان استانداری و دکتر قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با پیام هایی مرا مورد تشویق قرار دادند فرستادند و با حمایت دکتر میری رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با این دانشگاه به صورت حق التدریس همکاری دارم.

وی بیان داشت: وقتی عنوان برتری را کسب کردم دکتر ولایتی و دکتر رهبر در تهران به من گفتند شما تاج سر دانشگاه هستید و هر وقت کاری داشتید با ما در میان بگذارید و حتما در تهران از شما استفاده می شود.

این دانشجوی نمونه گفت: از آنجاییکه  تا پایان امسال دفاع دکترا را انجام خواهم داد و در فعالیت های آموزشی و پژوهشی پیشرو هستم.

وی افزود:  البته نمی خواهم از خودم تعریف کنم در مقایسه با همکلاسانم گاهی در زمینه مقالات علمی  و درج آنان در مجلات ملی و بین المللی و در همایش های مختلف گاهی اساتید اذعان دارند که ما تاکنون موفق به چاپ مقالات خود این مجلات نشدیم.

ناصح خاطرنشان کرد: همه جوره در زمینه آموزشی، پژوهشی و به خصوص فرهنگی خودم را نشان دادم و وظیفه بسیجی این است که در هر حوزه ای که هست موفق باشد.

وی با بیان اینکه  سعی کردم پرچم دانشجویان نمونه بسیجی را بالا ببرم  اظهارداشت: در حوزه ای که بودم تعهد داشتم و با اخلاص به عمل تلاش کردم.

این دانشجوی نخبه ادامه داد: با اینکه تهران خیلی مشتاق به جذب من در آنجا است دوست دارم در بیرجند بمانم و در کنار خانواده ام به مردم شهرم خدمت کنم چون اگر به اینجا رسیدم به خاطر حمایت های اطرافیان به ویژه پدر و مادرم است که  برای پیشرفت من وقت گذاشتند.

وی با بیان اینکه از مسئولین استان به خصوص نماینده ولی فقیه درخواست دارم که چنانچه صلاح می دانند این مشکل مرا رسیدگی کنند گفت: می خواهم در دانشگاه های استان جذب هیئت علمی شوم چون طالب خدمت به مردم شهرم و حضور در کنار خانواده ام هستم.

ناصح تصریح کرد: متاسفانه این حمایت را خیلی کم در بیرجند دیدم و فقط در حد تشویق بود. فقط چند واحد حق التدریس  در دانشکده ای و در گروه آموزشی بهداشت محیط همکاری خیلی ضعیف است و حتی درسی برای تدریس به من ندادند.

وی اظهارداشت: خیلی جاها متوجه می شوم که این رقابت سنگین کشوری را که خیلی با ارزش است عده ای می خواهند بی اهمیت جلوه دهند. این مقداری دلسردی در من ایجاد می کند.

این دانشجوی نخبه با بیان اینکه توانمندی های خودم را نشان دادم و امروز از مسئولین استان انتظار دارم گفت: روز گذشته متوجه شدم که کسانی جذب دانشگاه می شوند که فقط در حد مقاله پژوهشی مختصر داشتند و تنها رابطه یا پشتوانه ای دارند که ما نداریم .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها