فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

محرومیت‌زدایی از اهداف بسیج است/اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در بروجرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: محرومیت‌زدایی ازجمله اهداف بسیج است که در این رابطه جهاد گران بسیج سازندگی جهت ساخت و تعمیرات منازل در مناطق محروم حضور می‌یابند.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۰۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

سرهنگ مجید سوری، ناحیه فرمانده مقاومت بسیج بروجرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج ناحیه بروجرد در رابطه با برنامه‌های دهه مبارک  فجر اظهار داشت: ازجمله اهداف بسیج محرومیت‌زدایی است که در این رابطه جهاد گران بسیج سازندگی جهت ساخت و تعمیرات منازل در مناطق محروم حضور می‌یابند.

وی افزود: به مناسبت دهه فجر دو واحد مسکونی که برای محرومین در آبسرده و محله ۱۶ متری بروجرد ساخته‌شده، افتتاح خواهد شد، که ساخت این منازل بر مبنای اقتصاد مقاومتی بوده است.

 سوری عنوان کرد: جهادگران بسیج سازندگی بروجرد اقدام به تعمیر ۳۰ واحد منزل مسکونی نموده‌اند که بیشتر این منازل در مناطق آسیب‌پذیر شهر بوده که با تعمیر و مرمت مورداستفاده خانواده‌ها قرارگرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و افزودند: به مناسبت ایام اله دهه فجر بیش از ۵۰ عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اجرا خواهد شد که ویزیت رایگان در مساجد شهرستان بروجرد ازجمله برنامه‌های این ایام است.

به گفته وی برگزاری یادواره‌های شهدا، اعزام سخنران به مدارس، برگزاری جلساتی در راستای رسیدگی به مشکلات حاشیه شهر، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس، محفل انس با قرآن و برگزاری شب‌شعر و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ازجمله برنامه‌هایی هستند که در طول دهه فجر اجرا می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: همچنین بهداری سپاه ناحیه بروجرد به مدت دو روز اقدام به ویزیت رایگان برای همه افراد مراجعه‌کننده به بهداری را اجرامی نماید که عموم شهروندان با مراجعه به بهداری از خدمات رایگان بهره‌مند خواهند شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات