معاون صنعتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:
معاون صنعتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: امسال تاکنون ۲۲۶ پرونده برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید توسط بانک‌ها پذیرفته‌شده‌اند که تسهیلات به ۱۰۴ متقاضی پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۱۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسعود رضا امروز در جلسه کارگروه اقتصادی و تولیدی لرستان بیان کرد: امسال تاکنون ۲۲۶ پرونده برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید توسط بانک‌ها پذیرفته‌شده‌اند که تسهیلات به ۱۰۴ متقاضی پرداخت‌شده و ۱۲۲ پرونده دیگر در حال بررسی هستند و امیدواریم تا پاسیان سال شاهد پرداخت تسهیلات به آن‌ها باشیم.
وی افزود: تاکنون از مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای رونق تولید ۱۶.۲ درصد پرداخت‌شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲.۸ درصد کاهش‌یافته است.
معاون صنعتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: بر اساس آمار‌های موجود ۵.۳ درصد از اعتبارات پرداختی رونق تولید مختص به لرستان بوده و ۱.۷ درصد از سهممان بیشتر پرداختی داشته‌ایم.
رضا اظهار داشت: در کل کشور ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی در نظر گرفته‌شده که تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت‌شده است.
وی عنوان کرد: از این مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان سهم استان بوده که به بانک‌ها ابلاغ‌شده و وزیر صنعت برای تسریع درروند پرداخت این تسهیلاتت به دنبال باز کردن یک خطر اعتباری از صندوق توسعه ملی است.
وی با اشاره به وضعیت پرداخت‌های مستقیم لرستان، عنوان کرد: باید بانک‌ها لیست تسهیلات مستقیم خود را در اختیار وزارت صنعت قرار دهند که تاکنون ۱۲۶ طرح با مبلغ ۳۵ میلیارد و ۳۴۸ میلیون تومان پذیرفته‌شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات