خبرهای داغ:
رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان میامی:

مسابقات قران و نماز ویژه مدد جویان کمیته امداد در میامی برگزار می شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میامی گفت: مسابقات قرآن و نماز ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان میامی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۱۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی،

محمد مهدی اصغری با اعلام این خبر، افزود: این مسابقات در 10 رشته‌ مختلف شامل حفظ، ترتیل، قرائت، نماز،شعر، داستان، احکام ، حدیت، کتابخوانی ، عکس و اذان برگزار می شود.

وی ابراز داشت:در این دوره از مسابقات به نفرات برتر جوایزی از قبیل سفر زیارتی عتبات عالیات ، قلم قرانی ، پلاک طلا ، دوچرخه و کارت هدیه اهدا می گردد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میامی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی ،توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی، گسترش و اعتلای فرهنگ قرآنی، توسعه و تعمیق ارزش‌های اخلاقی و دینی و تقویت انس با قرآن کریم در جامعه مورد حمایت و آشنایی با مضامین اخلاقی در میان نوجوانان، جوانان و خانواده های مورد حمایت است.

اصغری در پایان با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این مسابقات می توانند جهت ثبت نام به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی مراجعه کنند،افزود:
این مسابقات در روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود حضرت امام (ره)و آغاز دهه فجر در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میامی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها