شهردار میبد در دیدار با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیان داشت: سپاه همچنان در صف مقدم سازندگی، توسعه و عمران کشور قرار داشته و با استفاده از ظرفیت بالای بسیج و نیروهای جهادی می توان گام مهمی را در توسعه فعالیتهای فرهنگی و عمرانی شهر برداشت.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۲۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد با حضور در ناحیه مقاومت بسیج با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار کردند.
شهردار میبد در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و انتخاب فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیان داشت: سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس در صف مقدم دفاع از کشور بودند، امروز نیز پیشگام عرصه‌های سازندگی و توسعه و عمران ایران اسلامی هستند و ملت ایران قدردان این خدمات بوده و خواهد بود.
وی افزود: در مدیریت شهری و شهرداری بیشترین دغدغه مربوط به اجرای فعالیتهای عمرانی و ارتقا سطح رضایت مندی مردم در حوزه عمران شهری است. در این زمینه می توان از توان و تخصص سپاه و پتانسیل نیروهای انسانی و جهادی که در مجموعه سپاه و بسیج وجود دارد استفاده کرد.
محمود اسدزاده با اشاره به اینکه تبلور مدیریت جهادی در سپاه است، اظهار داشت: باید از مدیریت و فعالیت جهادی سپاه درس بگیریم. شهرستان میبد بیش از هر چیز نیازمند مدیریت و فعالیتهای جهادی است و ان شاالله با کمک و استفاده از این ظرفیت بالای سپاه و بسیج و نیروهای متخصص و متعهد آن بتوانیم گام مهمی را در توسعه فعالیتهای فرهنگی و عمرانی شهربرداشته و تحول اساسی را در سازندگی این شهر شاهد باشیم.
مصطفی بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد نیز در این جلسه ابراز داشت: وجود کارنامه درخشان بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌زدایی نشان دهنده این است که بسیج و سپاه می‌تواند به مجموعه شهرستان در بخش ارائه خدمات به اقشار مختلف و علی‌الخصوص شهرداری‌ها کمک کند.
وی افزود: کارهای به ظاهر کوچک مانند نظلفت کوچه ها در محلات مختلف رضایتمندی مردم را در پی داشته و همین کارهای به ظاهر کوچک منجر به اقدامات بزرگتر می شود.
بهشتی تصریح داشت: هیچگاه و در هیچ زمینه ای نمی توان گفت که خدمت به مردم کافی است و بسیج نیروی همیشه آماده ای است که از کمترین و کوچکترین موقعیت ها بزرگترین پیشرفت ها را می سازد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد خاطرنشان کرد: بدنه بسیج از نیروهای کارآمد، مومن و متعهد هستند و با وجود این نیروها، پروژه‌ها در مدت زمان مناسب، کیفیت بهتر و کاهش در هزینه ها اجرا می شود.
وی در پایان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که در مجموعه بسیج و سپاه وجود دارد آماده همکاری با شهرداری‌ میبد در اجرای طرح‌های عمران شهری و فرهنگی هستیم.
ارسال نظرات