به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین اجرای نیت واقفین خیراندیش در اردکان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۳۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی سیدی با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه، مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه در امامزادگان و بقاع متبرکه و برگزاری شب شعر انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در نظر دارد که در راستای انجام وظایف خود و به منظور اجرای نیت واقفین در عصر یوم الله ۲۲ بهمن امسال نسبت به پخت و توزیع ۲۰ هزار قرص نان روغنی سنتی (لَتیرُگ) در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقدام نماید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ وقف در جامعه اعلام کرد و گفت: امیدواریم که با این حرکت بتوانیم سنت خداپسندانه وقف را روز به روز گسترش دهیم.
وی با اشاره به توجه و اهمیت دادن مردم نسبت به موضوع وقف اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی نگاه مردم ما به وقف تغییر کرده است و برای این موضوع اهمیت بیشتری قائل می‌شوند و باعث شده است که هرساله چندین وقف جدید در این شهرستان به ثبت برسد به گونه‌ای که از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ وقف جدید توسط واقفین خیراندیش شهرستان اردکان در سامانه جامع موقوفات کشور به ثبت رسیده است.
ارسال نظرات