یک رستوران بین راهی به دلیل نگهداری گوشت فاسد جریمه ۲۰ میلیون ریالی شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۳۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خدابنده گفت: در بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان خدابنده از واحدهای عرضه و رستوران‌ها، یکی از رستوران‌های بین راهی به دلیل نگهداری گوشت فاسد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

مهدی حیدری افزود: دادگستری این شهرستان اقدام متصدی رستوران را تهدیدی علیه بهداشت عمومی دانسته و متخلف را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از یک سال حبس محکوم نمود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر واحدهای عرضه مواد غذایی و مواد خام چون واحدهای عرضه مرغ و تخم مرغ توسط دامپزشکی نیز به صورت روزانه انجام می‌شود، اظهار داشت: با توجه به تعداد اکیپ‌ها و واحدهای موجود، در طول ماه به صورت میانگین دو بار از همه واحدها بازدید انجام می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه مردم با دو روش می‌توانند موارد تخلف واحدهای صنفی در حوزه مواد غذایی را به دامپزشکی شهرستان‌ها گزارش دهند، تصریح کرد: یکی از این روش‌ها تماس با شماره ۱۵۱۲ که یک شماره سراسری و کشوری بوده و در روش دیگر این افراد با مراجعه به اداره می‌توانند گزارش‌های خود را به کارشناسان ارائه دهند تا بازدید و نظارت بر واحدها افزایش پیدا کند.

ارسال نظرات