مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
در پی بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان ۶۰ نفر در ایجرود اسکان داده شدند.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۳۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اسکان ۶۰ مسافر در مسجد بین راهی امام خمینی(ره) سعید آباد خبر داد و گفت: چند بقعه شاخص نیز برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

بهزاد شکوری افزود: یکی از موضوعاتی که در ایام بارش برف و زمستان مورد توجه اوقاف و امور خیریه است، بحث تجهیز مساجد برای اسکان مسافران در راه مانده است.

وی با اشاره به اینکه هر سال طبق دسترسی و امکانات مساجد و یا آستان مقدس امامزادگان تعدادی از این اماکن مقدس برای اسکان مسافران در نظر گرفته می‌شود، اظهارداشت: امسال نیز مساجد دارای امکانات برای این امر در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه امروز نیز در پی بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان ۶۰ نفر در ایجرود اسکان داده شدند، تصریح کرد: در همین راستا به علت بسته شدن راه‌های مواصلاتی جاده بیجار توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود در مسجد بین راهی امام خمینی(ره) سعید آباد ایجرود به مسافران اسکان داده شد.

وی با بیان اینکه برای پذیرایی از در راه ماندگان وسایل پذیرایی و لوازم خوراکی آماده شده است، گفت: همچنین لوازم گرمایشی نیز در مساجد آماده‌سازی شده است.

شکوری با بیان اینکه فعلا گزارشی از اسکان در راه ماندگان در سایر شهرستان‌ها داده نشده است، گفت: در طارم در امامزاده هاشم و عوف (ع) آب‌بر، در امامزاده یعقوب (ع) صایین قلعه، قیدار نبی (ع) و سایر مساجد بین راهی نیز هماهنگی لازم برای اسکان مسافران داده شده است.

 

ارسال نظرات