مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

تلاش عده ای حذف روحیه انقلابی جوانان در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع کارکنان سپاه غدیر تبریز، گفت: عده ای تلاش دارند روحیه انقلابی را در جوانان در جامعه حذف کنند.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۴۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: باید هرکس در هر مسئولیتی است روحیه انقلابی را مهم دانسته و در حکم تنگه احد بداند چراکه غفلت موجب نفوذ دشمنان خواهد شد.

وی دهه فجر امسال را بهترین فرصت خواند و اظهارداشت: باید مسئولان و هادیان سیاسی تلاش کنند دستاوردهای انقلاب اسلامی رت در جامعه و دیگر کشورهای همسایه و منطقه به خوبی تبیین کنند و اطلاعات لازم را به جوانان برسانند.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به اینکه اعتراضات بحق مرد موجب فرصت برای اغتشاشگران و در راستای اغتشاشات سال 88 برای فتنه گران شد، اظهارداشت: دشمنان در تلاش برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی هستند و این اغتشاشات بار دیگر به ما ثابت گرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان خطرناکی در داخل و خارج از مرزها دارد که با توجه به این مساله ثابت می کند که مرز خودی و غیر  خودی وجود دارد و باید این مسئله را مدیریت و با آن ها برخورد کرد.

وی بصیرت افزائی و عدم انفعال و پویایی نیروهای انقلاب را لازم دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که انسجام وحدت بین نیروهای انقلابی و بصیرت و پویایی باشد کشور از دست نااهلان ایمن خواهد بود.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به مشکلات اقتصادی، یادآور شد: بهتر است دولتمردان و مسئولان به جای پرداختن به حاشیه به فکر مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند چراکه مردم ولی نعمت ما هستند.

تلاش عده ای حذف روحیه انقلابی جوانان در جامعه است

در پایان حجت الاسلام کاملی فر از زحمات فرمانده سپاه غدیر در راستای ترویج فرهنگ غدیر و تلاش در این راستا تجلیل کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها