بهبودی در جلسه مشترک کمیته برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی عجب‌شیر:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک کمیته برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی عجب‌شیر اظهار کرد: هیچ اقتصاد توسعه یافته‌ای در جهان وجود ندارد که در آن نتوان ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی را یافت.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۵۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، داوود بهبودی با بیان اینکه اگر جامعه به توسعه واقعی دست یابد بی‌شک اقتصاد آن هم در برابر تکانه‌های جهانی مقاوم خواهد بود، افزود: همه اجزای نظام جزیی از ارکان توسعه بوده و رکن دیگر آن سازمان‎های مردم نهاد و فعالان اقتصادی هستند.

وی تصریح کرد: باید نگرش خود را نسبت به اجرای پروژه‌ها تغییر دهیم؛ دیگر نباید انتظار داشته باشیم دولت مستقیما وارد فعالیت اقتصادی شود؛ آنچه دولت لابد بکند و می‌تواند بکند زمینه‌سازی برای حضور سهل و آسان بخش غیردولتی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: در بحث توسعه پایدار منابع مالی حلال مشکلات نیست بلکه تغییر نگرش‌ها و برداشت‌ها نسبت به مقوله توسعه می‌تواند راهکار موضوع باشد.

بهبودی یادآور شد: روال متعارف نظام اداری کشور در واقع برای حضور بخش غیردولتی بشدت بازدارنده است و فلسفه اقتصاد مقاومتی در نظام اداری  یعنی کاهش نقش بازدارندگی آن و روان‌تر نمودن مسیر فعالیت‌های بخش غیردولتی.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان برخورداری و رضایتمندی را دو رکن رضایت مردم عنوان و اضافه کرد: توجه دولت تا کنون به تامین برخورداری بوده و کارهای زیادی هم انجام گرفته ولی کمتر به تامین رضایتمندی مردم توجه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها