مسئول بسیج رسانه استان لرستان گفت: بسیج رسانه در استان لرستان تازه تأسیس است که در ابتدا ۶۰ الی ۷۰ نفر از خبرنگاران عضو بسیج رسانه بودند و در حال حاضر تعداد اعضا دو برابر شده و بیش از ۱۰۰ نفر عضو بسیج رسانه استان است.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۹۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عبدالرضا کوشکی مسئول بسیج رسانه استان لرستان در دیدار اصحاب رسانه با نماینده، ولی فقیه در استان اظهار داشت: بسیج رسانه پنج سال گذشته در کنار بسیج جامعه پزشکی، بسیج علمی و... تشکیل شد که اکثر خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، مدیران رسانه‌های استان عضو بسیج رسانه لرستان هستند.
وی افزود: بسیج رسانه در استان لرستان تازه تأسیس است که در ابتدا ۶۰ الی ۷۰ نفر از خبرنگاران عضو بسیج رسانه بودند و در حال حاضر تعداد اعضا دو برابر شده و بیش از ۱۰۰ نفر عضو بسیج رسانه استان است.
مسئول بسیج رسانه استان لرستان عنوان کرد: حلقه‌های صالحین بسیج رسانه استان تشکیل و دو نشست روشنگری برگزارشده و همچنین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان برگزار شد.
وی بیان کرد: سیاست بسیج رسانه چند برنامه است و سعی شده آموزش‌ها بیشتر شود و در راستای برنامه‌های آموزشی کار‌های انسجام و هماهنگی خواهیم داشت.
کوشکی تصریح کرد: اصحاب رسانه استان انسان‌های فرهیخته، ارزشی، متعهد و انقلابی هستند؛ جناح بسیج پیروی از ولایت و رهبری است و در هجمه اخیر دشمن سعی کرد ازلحاظ فضای مجازی ضربه بزند، ولی بسیج به‌خوبی ورود کرد و توانست فتنه آنان را خاموش کند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات