امام‌جمعه سلسله گفت: دشمنان قصد دارند با سیاه نمایی امید را در جامعه کمرنگ کنند بنابراین در مقابل همه وظیفه‌داریم بابیان دستاوردها و توانمندی‌های نظام در دهه فجر با امیدآفرینی در مقابل سیاه نمایی‌ها روشنگری کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۹۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سجاد موسوی امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد گفت: یکی از برنامه‌های دشمنان ایجاد بدبینی به‌نظام با تفرقه و اختلاف است که متأسفانه اختلافات حزبی و جناحی سبب شده تا بدون رعایت اخلاق و دین همدیگر را تخریب کنند.

وی افزود: دشمنان قصد دارند با سیاه نمایی امید را در جامعه کمرنگ کنند بنابراین در مقابل همه وظیفه‌داریم بابیان دستاوردها و توانمندی‌های نظام در دهه فجر با امیدآفرینی در مقابل سیاه نمایی‌ها روشنگری کنیم.

امام‌جمعه سلسله عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبری اندیشمند و فرزانه و جوانان توانمند در همه عرصه‌های جهانی حرفی برای گفتن دارد و همین اقتدار سبب خشم استکبار شده است.

وی بیان کرد: همه ما در مقابل افکار و اندیشه مردم مسئولیم و مسئولان باید بدانند که خادم مردم هستند بنابراین در این شرایط کنونی جنگ نرم باید با برگزاری برنامه‌ها، جشن‌ها و همایش‌ها علاوه بر زمینه‌سازی شادی مردم، دستاوردهای نظام مقدس را تشریح کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات