خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: محور توسعه استان، بخش گردشگری است و باید در پرداخت تسهیلات این طرح به بخش گردشگری استان قم تسریع صورت بگیرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۰۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت هماهنگی در اعمال قانون دستگاه‌های اجرایی استان قم علیه واحدهای تولیدی اظهار کرد: دستگاه‌های خدمت رسان نباید بدون هماهنگی معاونت اقتصادی استانداری قم هیچ اقدامی را علیه واحدهای تولیدی انجام بدهند.

وی ادامه داد: امکان پرداخت تسهیلات بیشتری در طرح رونق تولید در استان قم وجود دارد، بانک‌های استان باید از همان ابتدا، تولیدکنندگان را به سامانه بهین یاب هدایت می‌کردند و همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قم برای اجرای طرح رونق تولید در استان الزامی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، میزان تسهیلات پرداختی در طرح رونق تولید است، بخشی از تسهیلات این طرح باید به نوسازی واحدهای تولیدی در استان قم اختصاص پیدا کند.

غضنفری با اشاره به وضعیت منابع بانکی در استان قم اظهار کرد: در استان مشکل منابع بانکی نداریم و به همین دلیل امکان باز کردن دوباره سامانه بهین یاب برای ثبت نام تولیدکنندگان استان قم در طرح رونق تولید وجود دارد.

وی ادامه داد: زمان در اجرای طرح رونق تولید مهم است و باید هر چه زودتر پرونده‌های مربوط به این طرح در بانک‌های استان قم تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ، محور توسعه استان را گردشگری دانست و تصریح کرد: تسهیلات طرح رونق تولید در بخش گردشگری با تاخیر ابلاغ شده است، اما با این وجود باید در پرداخت تسهیلات این طرح به بخش گردشگری استان قم تسریع صورت بگیرد.

سید مهدی طباطبایی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بخش پایانی جلسه با اشاره به ضرورت افزایش تعرفه پارچه بنری خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم که تعرفه واردات پارچه بنری افزایش پیدا کند و ارز به واردکنندگان این کالا اختصاص پیدا نکند تا تولید پارچه بنری در استان قم اقتصادی شود.

ارسال نظرات