غلامحسین دشتی ظهر امروز در نشست روسای مجامع شهرستانی شورای مرکزی بسیج استان یزد با اشاره به اینکه ایران یک کشور قدرتمند در منطقه و جهان است، اظهار داشت: قدرت ایران امروز به حدی رسیده که کشور‌های قدرتمند جهان توان رویارویی با ایران را در خود نمی‌بینند و بار‌ها به صورت علنی به این ناتوانی اقرار کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۶۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، رئیس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد به فعالیت‌های کارگروه‌های بسیج استان یزد اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ طرح از کارگروه‌های مختلف بسیج به شورای مرکزی بسیج استان رسیده و بررسی‌های مختلف در ارتباط با این طرح‌ها انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه این طرح‌ها به تهران ارسال شده و ارزیابی صورت گرفته از مجموعه آن به علاوه کار‌های ستادی که تاکنون در مجمع مرکزی داشتیم سبب شده که طرح‌های استان یزد به عنوان طرح‌های بسیار خوب و موثر مطرح شود.
دشتی خاطرنشان کرد: طرح‌های فرهنگی بسیار خوبی برای استان یزد در نظر گرفته شده که البته بدیهی است این طرح‌ها دیربازده است، اما باید نسبت به اجرای آن تلاش لازم را داشته باشیم.
رئیس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: امروز در جامعه مشکلاتی وجود دارد که اگر به این مشکلات به صورت درست و راهبردی توجه شود، می‌توان زمینه رفع آن‌ها را فراهم کرد.
وی تصریح کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و موارد مختلف دیگر در جامعه وجود دارد که همینک راهکار مناسب برای رفع آن‌ها توسط شورای قشر بسیج در استان یزد طراحی و آماده اجرا است.
دشتی افزود: بسیج استان یزد این آمادگی را دارد که در راستای رفع مشکلات استان وارد شده و با توان مدیریتی و اجرایی خود، این مشکلات و آسیب‌هایی که در استان وجود دارد را برطرف کند.
رئیس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد افزود: در ارتباط با مشکلات مختلف بحث فرهنگ‌سازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این زمینه هم باید تلاش شود که از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی بهره لازم را برد.
ارسال نظرات