فیلم عمار در مدارس و مساجد به طور ویژه درایام دهه مبارک فجر با پخش اشنوگل در شهخرستان زابل اکران می شود
کد خبر: ۸۹۸۰۷۶۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل؛ جشنواره عمار با حضور مردم و مسئولان شهرستان زابل در محل حسینیه شهیدین زابل آغاز به کار کرد تا مردم این خطه نیز از آن بهره‌مند شوند.

امام جمعه زابل در این جشنواره عنوان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی برگزاری انواع برنامه‌هایی که مستقیم با زندگی و دین مردم در ارتباط است می‌باشد که در این راستا جشنواره عمار یکی از این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا افزود: مبارزه فرهنگی ورسانه‌ای با تهاجمات رسانه‌ای از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که دشمنان اسلام به طور خزنده‌ای از طریق جنگ نرم و رسانه‌ها در حال تبیین نقشه‌های شوم خود هستند.

وی ادامه داد: استکبارجهانی با تمام قوا بر تخریب افکار جوانان و نوجوانان با کمک رسانه و ترویج برهنگی و کمرنگ کردن عقاید مسلمانان درجهت فروپاشی درونی نظام به میدان آمده است.

امام جمعه زابل تاکید کرد: برگزاری جشنواره عمار می‌تواند در زمینه تهاجمات فرهنگی از سوی معاندین انقلاب مقابله مثبت و ارزنده‌ای داشته باشد و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کند.

حجت الاسلام کیخا ابراز کرد: جشنواره عمار مهندسی معکوسی در جهت نابودی نقشه‌های دشمنان انقلاب است که با باشکوه برگزار شدن آن در هر سال می‌توان در این راه موفق‌تر از قبل عمل کرد.

وی تاکید کرد: استعداد‌های درونی را باید شناسایی و به منصه ظهور رساند و از آن‌ها در مقابل دشمنان در برابر جنگ‌های نرم استفاده کرد.

شایان ذکر است؛ فیلم عمار در مدارس و مساجد و به طور ویژه درایام ده فجر اکران می‌شود.
ارسال نظرات