بیش از هزار برنامه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اردکان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۷۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر گفت: دشمن در تلاش است که مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار نشود البته آن‌ها خیلی از این حرف‌ها زده اند که به لطف الهی نظام جمهوری اسلامی به حرکت سریع، پویا و پرشتاب خود ادامه می‌دهد.
وی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ۱۱ جنگ توسط آمریکا و اسرائیل در منطقه خاورمیانه رخ داده است. هر جنگی که ایران در آن تأثیرگذار بوده به پیروزی رسیده است و آمریکا و اسرائیل ناکام ماندند به همین دلیل آن‌ها ایران را دشمن خود می‌دانند و سعی می‌کنند که کشور ما را تضعیف کنند، اما به یاری خداوند، هوشیاری و اتحاد مسئولان نظام و مردم بازهم تیر آن‌ها به سنگ خواهد خورد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین حاجی اسماعیلیگفت: باید برنامه‌های دهه فجر بر محور زمینه سازی برای رشد، تعالی و گسترش پیام انقلاب اسلامی، افزایش آگاهی نسل جوان نسبت به اهداف و دستاورد‌های انقلاب، توجه به عوامل آسیب زننده به نظام اسلامی و ترفند‌های فتنه گرانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و بازخوانی اندیشه و دیدگاه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تدوین شود.
وی با تأکید بر حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر افزود: توسعه و تقویت مشارکت‌های مردمی و گسترش فعالیت نهاد‌های مردمی، حمایت از رویکرد‌های برنامه‌ای فراگیر، پشتیبانی از برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان، جهت دهی برنامه‌ها به سوی تقویت و تحکیم همبستگی ملی و انسجام اسلامی، بسترسازی برای حضور نیرو‌های انقلابی و دلسوز در مراسمات، بهره گیری از ابزار‌ها و شیوه‌های نوین ارتباطی در جهت ترویج ارزش‌ها و تبیین دستاورد‌های انقلاب، استفاده مناسب از ظرفیت فضای تبلیغاتی محیطی برای ابلاغ پیام‌های انقلاب اسلامی، انتقال خلاقانه و هنرمندانه پیام انقلاب اسلامی با بهره گیری مناسب از هنر‌های اصیل می‌تواند زمینه حضور بیشتر مردم را فراهم کند.
این مقام مسئول گفت: باید از برنامه‌هایی که موجب تفرقه و دو قطبی شدن جامعه می‌شود خودداری کرد تا موجباب سوءاستفاده دشمن فراهم نشود. رویکرد برنامه‌ها بر جوانان، استفاده کامل از فضا‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی و ارائه خلاقیت و نوآوری است.
وی افزود: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می‌شود که در برنامه‌ها بر تبیین ارزش‌ها و دستاور‌های نظام تأکید شود. پیش بینی می‌شود که در دهه فجر بیش از هزار برنامه در سطح شهرستان اردکان اجرا شود.
لازم به ذکر است در این نشست که در محل سالن جلسات شهید حنیف فرمانداری اردکان برگزار شد مسئولین کمیته‌های ستاد دهه فجر به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.
ارسال نظرات