همزمان با سراسر کشور

بیش از 10 هزار عنوان برنامه ویژه دهه مبارک فجر در سیستان وبلوچستان اجرا می شود

رئیس ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان از اجرای دو هزار و 500پروژه وبهر برداری آن توسط سپاه پاسداران و رهبر معظم انقلاب در قالب کمیته بسیج این ستاد خبرداد
کد خبر: ۸۹۸۰۷۷۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، عباس صفدری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خصوص برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجردر سالبن جلسات اداره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در زاهدان برگزارشداظهار کرد: تمامی برنامه‌هایی که در راستای گرامی داشت ایام الله دهه فجر سال جاری در استان برنامه ریزی شده براساس شعار «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهور اسلامی اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» اجرایی خواهدشد.
وی ادامه داد:در راستای هرچه باشکوهتر برگزارشدن ویژه برنامه‌های فجر انقلاب در سیستان و بلوچستان ۲۲ کمیته در ستاد گرامیداشت دهه فجر با عناوین مختلف تعریف شده که همه اقشار و افراد مختلف را در سطح جامعه در بر می‌گیرد.
این مسئول بیان کرد: در دهه فجر امسال سه هزار و ۴۷۹ طرح و پروژه مختلف عمرانی شامل ۹۷۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۶۴ میلیارد تومان توسط دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و دو هزار و ۵۰۰ پروژه توسط سپاه پاسداران و رهبر معظم انقلاب در قالب کمیته بسیج این ستاد افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد: تعداد برنامه‌های این دهه بیش از ۱۰ هزار عنوان می‌باشد که سعی بر افزایش کیفی برنامه‌ها در برنامه امسال بیشتر از بقیه است، دهه فجر امسال تفاوت بیشتر و جذابیت‌های برتری به نسبت دهه فجر گذشته خواهد داشت، زیرا به چهلمین سال گذشت پیروزی انقلاب اسلامی ورود می‌کنیم.
رئیس ستاد دهه فجر استان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد در زاهدان و مهمانان استانی و محلی در تمامی نقاط جمعیتی استان انجام خواهد شد.
صفدری در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این دهه دیدار‌های مردمی مسئولان استان در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان در راستای رفع مشکلات و کنگره ملی شهدای استان است که در ۲۴ بهمن امسال برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات