فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

حضور اقشار مختلف جامعه در صحنه با توجه به مردمی بودن انقلاب/لازمه بازگو کردن کارنامه ۳۹ ساله انقلاب برای نسل جوان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهرستان گفت: باید کارنامه ۳۹ ساله و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو کنیم
کد خبر: ۸۹۸۰۷۸۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
سرهنگ دوم پاسدار محمد قورزایی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از مهرستان اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر امسال باید با متحوا، موثر و نو باشد و از برنامه‌های کلیشه‌ای پرهیز شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید مشتمل بر مضامین انقلاب، دستاورد‌های نظام، دفاع مقدس و ارتقاء وحدت و همدلی باشد، افزود: نا آرامی‌های اخیر از سوی دشمن هدایت می‌شد و مردم ایران در پاسخ به این فتنه دشمن با تجمع‌هایی مردمی از امنیت ملی و، ولی فقیه دفاع کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان داشت: همه ما وظیفه داریم دستاورد‌های انقلاب را در موضوعات مختلف برای مردم بازگو کنیم و مسئولان تکلیف دارند عملکرد حوزه خود را برای مردم تشریح کنند.
قورزایی با اشاره به اینکه تا کنون با اتحاد، دشمن را به زانو زدن در برابر نظام وادارکرده ایم گفت:: انقلاب ما انقلاب مردمی است و باید اقشار مختلف مردم در صحنه حضور فعال داشته باشند.
وی تصریح کرد: باید کارنامه ۳۹ ساله انقلاب را برای نسل نوجوان، و جوان تشریح کرد تا با دسیسه‌های دشمن آشنا شوند، امسال به جوانان نگاه ویژه باید کرد. جوانان باید با نهایت دقت و هوشیارانه در صحنه حضور داشته باشند.
سرهنگ قورزایی خاطر نشان کرد: برنامه جشن روز شکر گذاری و نواختن زنگ انقلاب، همایش ائمه جمعه و جماعات، جشن شادی و دوستی ویژه کودکان و نوجوانان، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء واهدای دعوتنامه کنگره ملی شهدای استان که در ۲۴ بهمن در مرکز استان به منظور تجلیل و تکریم خانواده معظم شهداء برگزار خواهد شد از جمله مهمترین برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج مهرستان می‌باشد.
ارسال نظرات