امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

عداوت غربی ها با ایران اسلامی مانند روز آشکار است/مسلح بودن به سلاح های روز حق هر کشور است

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: ذشمن قصد دارد که ایران اسلامی عجز و ناتوان باشد اما ما هرگز ذلت را نمی پذیریم و با توجه به آیات نورانی قرآن مسلمان هرگز مقابل کفر ترس و واهمه ندارد
کد خبر: ۸۹۸۰۷۸۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سراوان با اشاره به اینکه هر ظرفی هر آنچه در اندرون دارد، به بیرون می‌تراود، اظهار کرد: عداوت غربی‌ها مانند روز بر همگان آشکار است و اقداماتی را علیه ایران اسلامی انجام می‌دهند.
وی با اشاره به سخنان سخیف و توهین آمیز وزیر امور خارجه فرانسه، گفت: دشمنی آنان با ایران به خاطر نظام اسلامی و مردم سالاری دینی است و هرگز از این دشمنی دست بر نمیدارند مگر اینکه ما تابع آنان شویم.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر‌جالق در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: تبعیت از کفر یکی از جرم‌های سنگین و غیر قابل بخشش است و طبق آیات نورانی قرآن ما مسلمانان به ویژه کشور اسلامی ایران هرگز از کفر تبعیت نخواهیم کرد.
مولوی رئیسی ادامه داد: دشمنی غربی‌ها و آمریکایی‌ها قطعا مستمر و ادامه دار خواهد بود و لازم است که به دنبال سخنان توهین آمیز وزیر امور خارجه فرانسه به جرعت و شهامت پاسخ قاطع و دندان شکن دهد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مسلمان نباید از کفر ترس و واهمه داشته باشد پاسخ باید به‌گونه‌ای باشد که دشمن مات و مبهوت بماند.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: موضوعات دفاعی و ساخت اسلحه و موشک هرگز قابل مذاکره نیست و این حق هر کشور است که به سلاح‌های روز مسلح باشد و این به این منظور نخواهد بود که سلاح‌ها علیه بشریت استفاده شود.
مولوی رئیسی با اشاره به اینکه سلاح‌ها جهت دفاع از خود مقابل متجاوزین و متمردین استفاده می‌شود، اظهار کرد: دشمن قصد دارد که ایران عجز و ناتوان باشد و ایران اسلامی هرگز ذلت را نمی‌پذیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار