واکنش امام جمعه اهل سنت خاش به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه؛

به هیچ شخصي با هر عنوانی اجازه دخالت و مذاكره در مسائل دفاعي و موشكي ايران اسلامي را نمی دهیم/ ضرورت واکنش قاطع وزارت خارجه ايران در مقابل فرانسوي ها

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: به هیچ شخصي با هر عنوانی اجازه دخالت در مسائل دفاعي و موشكي ايران اسلامي را نمی دهیم و هرچه لازم باشد توان موشکی را تقویت می کنیم به کسی هم ربطی ندارد
کد خبر: ۸۹۸۰۷۹۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
مولوی محمدعلی شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از خاش با بیان اینکه فرانسه گرگی در لباس میش است، اظهار کرد: موضع موشکی ایران اسلامی هیچ ربطی به برجام ندارد.

وی افزود: ملت ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد که هیچ کشوری برای آن‌ها تصمیم گیری و مذاکره کند و لذا توان ما در مسئله دفاع هرچه نیاز باشد تقویت و بیشتر خواهد شد.

مولوی شهنوازی با بیان اینکه نظام ایران اسلامی همواره دفاع محور بوده است، تصریح کرد: پس از برجام تجربه ثابت کرده است که این مذاکرات و بحث‌ها بی فایده است و بنابراین باید به جای وقت تلف کردن در این مسائل به دنبال حل مشکلات معشیتی و اقتصادی مردم باشید.

وی با بیان اینکه وزیر خارجه فرانسه همدست آمریکاست، گفت: کشور فرانسه در زمان جنگ به ایران اسلامی خیانت‌های بسیار زیادی کرده است و سفر احتمالی وزیر فرانسه به ایران هرگز قابل پذیرش نیست.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش تاکید کرد: توان موشکی ایران اسلامی برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر مستکبران در هر زمان و شرایطی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر مسئله تقویت توان دفاعی تاکید می‌فرمایند، گفت: مسئولان ایران اسلامی نباید اجازه دهند شخصی به بهانه‌های واهی به دنبال جلوگیری از توان موشکی ایران باشد که این مسئله خلاف مصلحت نظام و منویات مقام معظم رهبری است.

مولوی شهنوازی با بیان اینکه توان موشکی ایران اسلامی سبب ثبات در منطقه می‌شود، اذعان کرد: ملت غیور ایران اسلامی در طول تاریخ هرگز به خاک کشور‌های دیگر تجاوز نکردند چرا که این مسئله در فرهنگ ایران جای ندارد و در آینده نیز هرچقدر که ایران اسلامی توان دفاعی خود را افزایش دهد در مسیر صلح و انسان دوستی برای آرامش منطقه استفاده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد که شخصی از جزییات ساخت موشک‌های دفاعی و مراکز تولید بازدید کنند، اظهار کرد: مسئله توان دفاعی و موشکی ایران اسلامی جزء رمز‌ها و موضوعات محرمانه و خط قرمز ملت است.
ارسال نظرات