با حکم استاندار هرمزگان؛

دو مدیرکل در استانداری هرمزگان منصوب شدند

استاندار هرمزگان طی احکامی جداگانه دو مدیرکل ستادی استانداری هرمزگان را منصوب کرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۹۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان به آرش رضایی آمده است: با استعانت از ایزد منان و بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با توجه به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم  به سمت مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک پست ردیف 131-29 سازمان مصوب استانداری  منصوب می شوید.

امید است بااتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف قانونی در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید جناب دکتر روحانی موفق و موید باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

شایان ذکر است؛ آرش رضایی پیش از این مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان بود و سابقه مدیرکلی عمران جزایر استانداری هرمزگان را نیز در کارنامه دارد.

همچنین پیش از این مسعود دالمن مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری هرمزگان بود.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان منصوب شد

استاندار هرمزگان در حکمی مسعود هندیان را به سمت سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان منصوب کرد.

در حکم دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان خطاب به مسعود هندیان آمده است: با استعانت از خداوند منان و نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی و به پیشنهاد معاون هماهنگی امور اقتصادی و با عنایت به استعفا مدیرکل محترم دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری لذا با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منصوب می شوید.

با توجه به اهمیت حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری امید است با تمام توان و دقت نسبت به برنامه ریزی و پشتیبانی امور اقتصادی، جذب و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال در پرتو عنایات الهی و با جدیت و پشتکار و در راستای منویات مقام عظمای ولایت، در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

شایان ذکر است، مسعود هندیان در حال حاضر مدیرکل امور اقتصادی استانداری هرمزگان است که با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان منصوب شده است.

پیش از این، مسعود پاکزاد مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان بود.

ارسال نظرات