فرمانده سپاه هشترود:

100عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در هشترود برگزار می شود

فرمانده سپاه هشترود در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های دهه فجر سپاه این شهرستان از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه دهه فجر در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا آغازگر برنامه‌های این دهه است.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۷۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر فرصتی مطلوب برای بیان خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، افزود: باید تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب در رأس برنامه‌های این ایام قرار گیرد.

وی از دهه فجر به عنوان یادآور حماسه و رشادت های ملت به رهبری امام(ره) یاد و بیان کرد: شعار دهه فجر امسال «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی و اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی» است.

تقی پور برگزاری چندین عنوان یادواره شهدا در بخش‌های مختلف و در روستاهای شهرستان،  یادواره شهدای روستایی، یادواره شهدای عملیات والفجر هشت، نشست های روشنگری و گفتمان های دینی، مسابقات مختلف ورزشی، سرکشی و عیادت ازبیماران، گشت عفاف و حجاب، افتتاح خانه محروم، شرکت گسترده بسیجیان در نمازجمعه، زنگ انقلاب، مراسم استقبال از آفتاب، بانگ غریو الله و اکبر، جشن های مختلف دهه فجر و اجرای دعای ندبه و مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) را از عمده برنامه‌های مهم و فرهنگی در جهت پاسداشت این دهه برشمرد.

فرمانده سپاه هشترود از عموم مردم فهیم و ولایت مدار هشترود و شهر نظرکهریزی دعوت کرد با حضور در برنامه‌های دهه فجر از جمله راهپیمایی 22 بهمن برشکوه و عظمت ایام الله دهه مبارک فجر بیفزایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها