خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان خبر داد:

تقدیر از آثار برتر رسانه ای خواهران خبرنگار

کشاورز گفت: سازمان بسیج رسانه کشور در نظر دارد در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری در موضوع زن و خانواده از آثار برتر رسانه ای «خواهران خبرنگار» در این حوزه تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۷۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان در گفت گو با خبرگزاری بسیج بیان داشت: سازمان بسیج رسانه کشور در نظر دارد در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری در موضوع زن و خانواده از آثار برتر رسانه ای «خواهران خبرنگار» در این حوزه تقدیر به عمل آورد.

کشاورز بیان کرد:محورهای فراخوان آثار ارسالی باید در حوزه های،علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی حجابی، وضعیت زن ایرانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی،اهمیت نقش زن در اجتماع ،تفاوت زن در غرب و ایران ،اهمیت نقش زن در خانواده، زن، رسانه و خانواده، فرزندآوری ، اهمیت نهاد خانواده، عوامل موثر در تضعیف خانواده  و عوامل تضعیف خانواده در غرب باشد.
وی عنوان کرد: الگوی سوم یکی دیگر از محورهای این فراخوان است، با این ابعاد که زن در تعریف غالبا شرقی،همچون عنصری در حاشیه و بی نقش در تاریخ سازی و در تعریف غالبا غربی به مثابه موجودی که جنسیت او بر انسانیتش می چربد و ابزاری جنسی برای مردان و در خدمت سرمایه داری جدید است معرفی می شود، شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان داده اند که الگوی سوم(زن نه شرقی و نه غربی )است.

مسئول بسیج رسانه استان ابراز داشت: خواهران خبرنگاران می توانند آثار خود را در قالب گزارش،خبر، مصاحبه،یادداشت،عکس،مستند و کلیپ که طی یک سال گذشته در یکی از رسانه های استان قزوین یا کشور منتشر شده است را به نشانی : قزوین ، شهرک کوثر ، خ.اندیشه ، نبش خ.ابوذر جنوبی ، پ 9، سازمان بسیج رسانه استان قزوین یا به آدرس تلگرام @abouzar3، ارسال کنند.همچنین شماره تماس 02833785100 برای پاسخگویی و دریافت آثار خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

کشاورز در خاتمه گفت: مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 بهمن ماه می‌باشد و سپس به دبیرخانه مرکزی سازمان بسیج رسانه کشور ارسال می شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها