سردار بابایی با اعلام اینکه مردم ما با شعار اساسی خود و اینکه پیرو امامی هستیم که شعار " زیر بار ستم زندگی نمی‌کنم" شعار همیشگی‌شان بوده است، یادآور شد: ملت ما هیچ‌گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت و ما دنباله‌رو و ادامه‌دهنده همان امام و راه و روش هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۷۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی در مراسم بزرگداشت سومین و هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم شهید محمد معافی در مصلای نکا اظهار کرد: رزمندگان و شهدای ما برای مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم در تمام دوران جانانه ایستادند و مبارزه کردند و این مسئله اعتقاد همه انقلابیون چه در داخل و خارج از کشور مردانه ایستاده‌اند و آروزی‌شان شهادت است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه به پاس احیای این خون در راه خدا و ادامه راه سیدالشهداء دور هم جمع شدیم تا بزرگداشت نام و یاد این شهید و تسلیت برای شهادت این بزرگوار و در ادامه راه این شهید به رسالت بزرگ خود عمل کنیم، افزود: ما از جاماندگان قافله رزمندگان و شهدا هستیم و شهادت در راه خدا آرزوی همه ما است.

وی با اعلام اینکه بیان برخی مطالب  درباره شهید و شهادت تکراری است، خاطر نشان کرد: این مطالب باید با وجود تکراری بودن بیان شود چرا که هشداری به دشمن و یادآوری به خودمان است، تا در مسیر شهدا استوارتر از همیشه گام برداشته و ثابت قدم باشیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: با پیروزی انقلاب، دشمن به تکاپو افتاد چرا که فکر نمی‌کرد بعد از 300 تا 400 سال مبارزه با دین و جدایی از دین، در ایران که جزیره امن برای آمریکایی‌ها بود، قیامی انجام شود و تیشه به ریشه کفر، استکبار و استبداد بزند.

بابایی با اعلام اینکه مردم ما با شعار اساسی خود و اینکه پیرو امامی هستیم که شعار " زیر بار ستم زندگی نمی‌کنم" شعار همیشگی‌شان بوده است، یادآور شد: ملت ما هیچ‌گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت و ما دنباله‌رو و ادامه‌دهنده همان امام و راه و روش هستیم.

وی گفت: شهدای ما با پیروی از سرور و سالار شهدا در این راه مقدس گام نهادند و شهادت برای آنان گوارا و شیرین بوده است و ترسی از شهادت نداشته و اکنون هم رزمندگان ما جانانه در برابر همه دشمنان می‌ایستند و از دشمن ترسی ندارند.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومان، آموزه همه انبیای الهی است،خاطر نشان کرد: زندگی با عزت، حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان، آرزوی همه ما و امام علی(ع) همه زندگی‌شان مبارزه با ظلم و ظالم بود.

بابایی اظهار کرد: آن روزی که امام فرمودند: " ما انقلاب‌مان را به جهان صادر می‌کنیم" برخی دشمنان موضع‌گیری کردند و امام فرمودند: " منظور ما نه صدور انقلاب مسلحانه، بلکه اندیشه انقلاب را به جهان صادر می‌کنیم؛ پیام اهل بیت(ع) و امام علی‌بن‌ابی‌طالب و سیره سیدالشهدا(ع) را به جهان صادر می‌کنیم."

وی افزود: امروز این اتفاق افتاد و فرزندان این مرز و بوم  و شهدای گرانقدر ما با دفاع از مرزهای اسلام و انقلاب، اندیشه انقلاب، پیام اهل بیت(ع) و سیره سیدالشهدا(ع) را به جهان صادر کردند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: تمام تلاش دشمن در طول 39 سال انقلاب، ضربه زدن به انقلاب بود که با توطئه‌های مختلف به لطف خدا و امداد غیبی نابود شده است.

بابایی بیان کرد: در جنگ تحمیلی بین 45 تا 55  کشور در این جنگ علیه ما شرکت داشتند و کشورها متحد شدند تا ما را هدف قرار دهند و هشت سال جنگ ناخواسته را بر ما تحمیل کردند.

وی افزود: به همان اندازه که خون شهدا بر زمین ریخت و قطرات اشک از چشمان فرزندان، پدران، مادران، خانواده‌های شاهد و همسنگران ما سرازیر شد؛ درخت انقلاب در اقصی نقاط دنیا آبیاری شده است.

فرمانده سپاه کربلا گفت: امروز ادامه راه شهدا و ولایتمداری مهم‌ترین وظیفه ما است و نباید لحظه‌ای دست از این ارزش‌ها و آرمان‌ها برداریم و باید با ولایت‌مداری و گوش به فرمان ولایت بودن برای اقتدار بیشتر انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

پاسدار مدافع حرم «محمد معافی» از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهل روستای برگه شهرستان میاندورود است که در جریان عملیات مستشاری و دفاع از حرم اهل بیت (ع) ۳۰ دی ماه 1396 در سوریه بر اثر درگیری با عناصر به جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال، واقع در دیرالزور سوریه به شهادت رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها