خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

افتتاح 29 قنات واستخر دهه فجر در دهستانها/ افتتاح ساختمان پردیس شرکت های دانش بنیان استان 14 بهمن

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع)گفت: 20 قنات و 9 استخر ذخیره آب به مبلغ 17 میلیارد ریال دربرداشته است که بسیج و سپاه 50 درصد یعنی مبلغ 850 میلیون تومان را پرداخت کرده و 50درصد دیگر توسط ادارات، سازمانها و خیرین تامین شده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۷۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ حمیدرضا برات زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: خداوند متعال پشتیبان واقعی انقلاب اسلامی است که اکنون وارد 40 سالگی شده است و با افتخار و عزت در دنیا می درخشد.

وی عنوان داشت: کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان اقدام به برگزاری 487 عنوان برنامه در سطح سپاه انصارالرضا(ع) کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: در طول ایام دهه فجر 31یادواره شهدا، 18 عنوان همایش های مختلف ، 20 عنوان برنامه محوری، 51نشست تبیین گفتمان ولایت و بصیرت افزایی، 12 مورد نمایشگاه های مختلف و 46 مورد انواع مسابقات ورزشی برگزار می شود.

وی به طرح های افتتاحی بسیج در ایام دهه فجر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: 20 قنات و 9 استخر ذخیره آب به مبلغ 17 میلیارد ریال دربرداشته است که بسیج و سپاه 50 درصد یعنی مبلغ 850 میلیون تومان را پرداخت کرده و 50درصد دیگر توسط ادارات، سازمانها و خیرین تامین شده است.

افتتاح 29 قنات واستخر دهه فجر در دهستانها/ افتتاح ساختمان پردیس شرکت های دانش بنیان استان 14 بهمن

برات زاده گفت: در مجموع 29 طرح در دهه فجر افتتاح می شود که از محل قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تامین اعتبار شده است.

وی ادامه داد: در سال 96 قرارگاه پیشرفت و آبادانی 6دهستان را تحت پوشش قرار داده و اولویت کاری آنها احیاء و مرمت قنوات است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) بیان داشت: دوشنبه 16 بهمن ماه به نمایندگی از پروژه ها افتتاحیه قنات و استخر روستای استخر دراز از دهستان درح شهرستان سربیشه در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه اقتصادمقاومتی پرورش شترمرغ و زالو،  دامداری و باغداری مورد نظر است عنوان داشت: راه اندازی 220 کارگاه  کمک اشتغال روستایی در بحث صنایع تبدلی ومحصولات کشاوری با اعتبار 30 میلیارد ریال انجام شده است و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

برات زاده با بیان اینکه برگزاری مراسم سالگرد ورود امام همه ساله برگزار می شود افزود: امسال نیز ساعت 9 صبح در همه شهرستانها و با حضور مهمان کشوری در میدان امام بیرجند برگزار و در ادامه این مراسم رژه موتوری اجرا می شود.

وی همچنین راه اندازی کمپین " من انقلابی ام" ، اهتزار پرچم "یا فاطمه الزهرا" در ورودی شهرها، برپایی ایستگاه صلواتی با عطر و بوی شهادت حضرت فاطمه(س)، برگزاری مراسم آبروی محله و اعزام تیم های پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق محروم را از دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد.

افتتاح 29 قنات واستخر دهه فجر در دهستانها/ افتتاح ساختمان پردیس شرکت های دانش بنیان استان 14 بهمن

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع ) اظهارکرد: همایش تجلیل از زنان انقلابی با عنوان بانوی فاطمی و نشست های بصیرتی ویژه جامعه زنان با عنوان زن تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی اردوهای جهادی ، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی، اعزام راویان انقلاب به مدارس و مساجد با موضوع " انقلابی گری رمز پیشرفت و پاسخ به شبهات را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

افتتاح ساختمان پردیس شرکت های دانش بنیان استان شنبه 14 بهمن

برات زاده از افتتاح ساختمان پردیس شرکت های دانش بنیان استان شنبه 14 بهمن خبر داد و گفت: این مراسم با حضور دکتر حسین قدیانی مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی کشور در مجتمع غدیر برگزار می شود و سپس رونمایی از برخی پروژه های علمی و برپایی نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بومی در همان مکان است. در این زمینه جزء رتبه های برتر کشور هستیم.

وی با بیان اینکه نواختن زنگ انقلاب با محوریت بسیج دانش آموزی همان 14 بهمن اجرا می شود گفت: اجرای طرح میز خدمت در مساجد شهرهای مختلف ، اجرای تریبون آزاد با موضوع انقلاب اسلامی ایران، عزت اسلامی و اقتدار ملی در طول دهه فجر اجرا می شود.

افتتاح 29 قنات واستخر دهه فجر در دهستانها/ افتتاح ساختمان پردیس شرکت های دانش بنیان استان 14 بهمن

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع  از دیگر برنامه های دهه فجر به اعزام دانش آموزان به راهیان نور جنوب ، همایش 39 سال ایستادگی، برگزاری مجمع عالی بسیج و همایش اقتصادمقاومتی با حضور اساتید بسیجی در دانشگاه صنعتی بیرجند، اکران فیلم های جشنواره عمار در مساجد، همایش گفتمان انقلابی در طبس ، افتتاح پایگاه بسیج شهید محسن حججی در سربیشه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه 18بهمن ماه فعال سازی گشت های بسیج محله محور در سطح استان داریم افزود: مهمانی لاله ها با عطر افشانی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران با همکاری بنیاد شهید  ، همایش پیاده روی 2هزار نفری بسیجیان خواهر در بیرجند و همایش نوجوانان انقلابی را داریم.

برات زاده ادامه داد: اجرای پیاده روی عمومی و برپایی مراسم جشن انقلاب با همکاری ستاد نماز جمعه 20 بهمن ماه و تجلیل از چهره های شاخص انقلاب در نماز جمعه و نور افشانی در شب 22 بهمن در شهرستان ها جز بیرجند بر عهده بسیج و سپاه است.

وی خاطرنشان کرد: آخرین برنامه شرکت منسجم و یکپارچه و باشکوه آحاد ملت خصوصا بسیجیان سراسر استان در راهپیمایی 22بهمن است که یک بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها