هادی خنجری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بهشهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلابی که در قالب نظام جمهوری اسلامی به ما رسیده حاصل خون شهدا و کسانی است که از مال و جان خود گذشتند و ما امروز میراث‌دار خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۷۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هادی خنجری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بهشهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلابی که در غالب نظام جمهوری اسلامی به ما رسیده حاصل خون شهدا و کسانی است که از مال و جان خود گذشتند و ما امروز میراث‌دار خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه مردم صاحب این نظام هستند، افزود: همه مسؤولان و مردم باید تلاش کنند تا اگر فاصله‌ای بین نظام و مردم در حال ایجاد است آن را کم  و هرگز اجازه ندهند فاصله‌ای به‌وجود بیاید چرا که مردم صاحبان اصلی این نظام هستند.

سرپرست جدید فرمانداری بهشهر با تاکید بر اینکه از شعار باید به شعور خدمت برسیم، بیان کرد: وظیفه ما به‌عنوان یک مسؤول خدمتگزاری به مردم است و در این زمینه  باید شأن خود را حفظ کنیم و فراموش نکنیم که شأن  مسؤولان نوکری به مردم است.

این مسؤول با اشاره به وقایع اخیر در برخی شهرستان‎‌های کشور افزود: اگر امروز از جایی صدایی برمی‌خیزد جدایی از موج‌سواری دشمنان باید از خودمان بپرسیم که چه کوتاهی‌هایی نسبت به مردم روا داشتیم که مردم به پا خواستند و خواهان حق خود شدند.

وی تاکید کرد: ما برای تقسیم سهم نیامده‌ایم برای این آمده‌ایم که همه را در خدمت سهیم کنیم.

خنجری با تاکید بر اینکه در دولتی که منادی اعتدال است باید از ظرفیت گروه‌های سیاسی طرفدار نظام استفاده شود، بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت باید از تفرق دوری کنیم و با وحدت کلمه و همراهی و همدلی مسیر خدمت را تسهیل کنیم.

وی در پایان افزود: شهرستان بهشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالای نیروی انسانی در کنار دیگر ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تاریخی است و همه با هم باید در به‌کارگیری از این ظرفیت‌ها و توسعه شهرستان تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها