عدم شرک آلودگی نظام اسلامی تفاوت اصلی با دیگر نظامات است

امام جمعه بهشهر به تفاوت نظام اسلامی با سایر نظام‌ها اشاره کرد و افزود: از تفاوت‌های اصلی نظام ما با دیگر نظام‌ها عدم وجود شرک و آلودگی در آن است، نظامی که در آن شرک و آلودگی وجود داشته باشد نمی‌تواند کار کند.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۷۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بهشهر، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید باید به این قبیل فرمانداران ببالد و فرماندار بهشهر را باید به عنوان الگو فرمانداران معرفی کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های رفتاری و اجتماعی فرماندار سابق بهشهر افزود: سیدخالق سجادی فرمانداری مردمی  و خود را وقف مردم کرده بود، تواضع، بی‌تکلفی، فروتنی و عشق به مردم و خدمت از بارزترین ویژگی‌های این فرماندار پر تلاش بشمار می‌آید.

امام جمعه بهشهر بیان کرد: سیدخالق سجادی از جمله فرماندارانی بود که توان کار و فعالیت بیشتر در شهرستان را داشت اما برخی عوامل مجال ادامه همکاری را به ایشان نداده است.

این مسؤول با بیان اینکه ما تشنه قدرت نیستیم، تصریح کرد: شهرستان بهشهر پذیرای فرماندارانی است که صادقانه در خدمت نظام باشند و اصل صداقت را در دستور کاری خود قرار بدهند.

وی به تفاوت نظام اسلامی با سایر نظام‌ها اشاره کرد و افزود: از تفاوت‌های اصلی نظام ما با دیگر نظام‌ها عدم وجود شرک و آلودگی در آن است، نظامی که در آن شرک و آلودگی وجود داشته باشد نمی‌تواند کار کند.

جباری در پایان خطاب به سرپرست جدید فرمانداری بهشهر گفت: فرماندار جدید بهشهر باید از منابع انسانی، شرافت و اصالت مردم این شهر آگاه باشد و به دنبال بیکاری و جوانان بیکار برود، فراموش نکنید با آمار دادن کار به جایی نمی‌رسد باید به این سمت حرکت کرد و جوانان و استعدادهای وجودی‌شان را کشف کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها